Jonas. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som vet om noen gode klesbutikker a la S&S (Bare et litt bredere utvalg) i Barcelona? Skal dit på søndag, har foreløpig bare sett meg ut området rundt Paseo de Gracia, noen andre områder/butikker verdt et besøk? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Lurte på om du hadde bestilt noe derfra. Næh, orker ikke stresse med jetcarrier. Gjør du? Ble litt trøsteshopping på meg også gitt, 2 tee's fra Acne. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som vet om noen gode klesbutikker a la S&S (Bare et litt bredere utvalg) i Barcelona? Skal dit på søndag, har foreløpig bare sett meg ut området rundt Paseo de Gracia, noen andre områder/butikker verdt et besøk? Ta en spasertur opp igjennom Avigunda Diagonal, der ligger det mye Boss med mer... Single butikker, men en god del bra butikker Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Lurte på om du hadde bestilt noe derfra. Næh, orker ikke stresse med jetcarrier. Gjør du? Ble litt trøsteshopping på meg også gitt, 2 tee's fra Acne. Nope, derfor jeg lurte på om du fant en genial løsning uten det styret med Jetcarrier. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Må spørre igjen. Leter etter sort lakkbelte, prisen får være det samme. ToS sine finner jeg ikke lenger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva syntes folk om høst kolleksjonene til ToS & Filippa K? Noen smakebiter: Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 To nederste var OK hvertfall. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Eneste jeg likte var de to nederste, har generelt sansen for gensere med samme type krage som den nest nederste på vinteren Synes NN.07 har en del pene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Den øverste cardiganen var ok, resten var not. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Den øverste var desidert styggest, liker ikke mønstrene og ikke fargen. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Likte ingen av de noe spesielt jeg. Den øverste og den nest nederste er de eneste jeg ikke syntes var direkte stygge, men likte ikke de heller egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Den nederste kunne jeg brukt. Den øverste var et bokeksempel på stygg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Fett å se at smaken varierer en del. Nr. 2 og 4 fra toppen kunne jeg aldri gått i. Så det er svømmeshorts det heter? Akkuratt de der jeg tenkte på, ja. Drit digge å svømme med, pluss at skille blir litt mindre. Må ha med meg en når jeg drar til Kragerø neste uke. Svømmeshorts fikk nesten ingen treff på Google, så det er nok bare et navn jeg har fått for meg. Kjøpte mine på sportsbutikken, og regner med at sånt finnes overalt. Å svømme i posete badeshorts og trange er to helt forskjellige følelser, ja, selv om jeg ikke ville følt meg komfortabel på stranda i så trange "boksere". Endret 27. juni 2009 av Quicko Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg kommer ikke til å bruke den på stranden, nei. Den kommer bare til å bli brukt når jeg "tæner" på bryggen vår. Har en følelse av at den er god under en våtdrakt også. Fikk ikke kjøpt en i dag tho, så jeg får se om de er å oppdrive i Kragerø. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Når starter sommersalget på S&S? Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Det har startet. Tittet fort igjennom GQ (som jeg først fikk tid til nå), Ed Westwick hadde faktisk på seg en godkjent dress fra EA, noe jeg ikke trudde dem hadde. Endret 28. juni 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg elsker den nederste cardiganen fra Filippa K, den er så genialt digg. God å ha på, pen farge, elsker at den blir litt marineinspirert. Lurer på om jeg skal kjøpe en! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gammelmann-plagg spør du meg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Den nest øverste ser bare ut som ett dårlig forsøk på å lage en kopi av skinnjakken til Rick Owens.. Til innlegget under meg: Ble presset for stort? Endret 28. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå