Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om noen gode klesbutikker a la S&S (Bare et litt bredere utvalg) i Barcelona? Skal dit på søndag, har foreløpig bare sett meg ut området rundt Paseo de Gracia, noen andre områder/butikker verdt et besøk? :)

Ta en spasertur opp igjennom Avigunda Diagonal, der ligger det mye Boss med mer... Single butikker, men en god del bra butikker :)

Lenke til kommentar
Lurte på om du hadde bestilt noe derfra.

Næh, orker ikke stresse med jetcarrier. Gjør du?

Ble litt trøsteshopping på meg også gitt, 2 tee's fra Acne.

Nope, derfor jeg lurte på om du fant en genial løsning uten det styret med Jetcarrier.

Lenke til kommentar

Fett å se at smaken varierer en del.

Nr. 2 og 4 fra toppen kunne jeg aldri gått i.

Så det er svømmeshorts det heter? Akkuratt de der jeg tenkte på, ja. :)

Drit digge å svømme med, pluss at skille blir litt mindre. Må ha med meg en når jeg drar til Kragerø neste uke.

Svømmeshorts fikk nesten ingen treff på Google, så det er nok bare et navn jeg har fått for meg. Kjøpte mine på sportsbutikken, og regner med at sånt finnes overalt.

Å svømme i posete badeshorts og trange er to helt forskjellige følelser, ja, selv om jeg ikke ville følt meg komfortabel på stranda i så trange "boksere".

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å bruke den på stranden, nei. :p Den kommer bare til å bli brukt når jeg "tæner" på bryggen vår. Har en følelse av at den er god under en våtdrakt også.

Fikk ikke kjøpt en i dag tho, så jeg får se om de er å oppdrive i Kragerø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...