Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal i begravelse om eit par dagar, kva skjorte skal eg ha til mørk grå dress? Svart skjorte og svart slips?

Tja, jeg ville vel gått for hvit eller svart skjorte ja, ettersom det faktisk er en begravelse, og ikke en happy-happy anledning...

Lenke til kommentar

Godtfolk,

jeg leter etter solbrillene Tom Cruise bruker i Rain Man. Har Googlet litt rundt og funnet ut at det er L.A. Eyeworks Botta, men jeg har ikke funnet dem noen plass, kanskje et "lokalt" merke? Noen som vet hvor jeg kan finne noe lignende?

Noen screencaps ...

post-22569-1245931087_thumb.png

post-22569-1245931112_thumb.png

Lenke til kommentar

For noen år tilbake hadde jeg en liten badeshorts. Den var helt tettsittende og som en litt kort boksershorts. I tillegg var den i et veldig behagelig materiale som var litt elastisk tror jeg.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Kort, tettsittende badeshorts?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
For noen år tilbake hadde jeg en liten badeshorts. Den var helt tettsittende og som en litt kort boksershorts. I tillegg var den i et veldig behagelig materiale som var litt elastisk tror jeg.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Kort, tettsittende badeshorts?

De fleste sportsbutikker?

Om det er svømmeshorts du tenker på.

diana-concord-ss07.jpg

Lenke til kommentar
De fleste sportsbutikker?

Om det er svømmeshorts du tenker på.

diana-concord-ss07.jpg

Så det er svømmeshorts det heter? Akkuratt de der jeg tenkte på, ja. :)

Drit digge å svømme med, pluss at skille blir litt mindre. Må ha med meg en når jeg drar til Kragerø neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...