Bob Dick Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som veit om en fysisk butikk de selger denne jakka i oslo området? http://modo.as/ds_product_info.php/cPath/40/products_id/410 Noen andre som syns den er fin, forresten? Syns det ble for mange knapper på den. Ellers likte jeg ikke stoffet helt, men må vel bli sånn hvis det må være vannavstøtende. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg syns det er en av de få losjakkene som jeg har sett som ser bra ut jeg. Har vankeligheter med å like de fleste losjakkene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Feit jakke. Liste over utsalgsstader skal du kunne finne på johnnylove.com Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det eneste som trakk ned på jakka fra Johnny Love var alle knappene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Knappane er mykje av Johnny Love sin signatur tykkjer eg. Tykkjer ikkje det er for mange, men dei sit kanskje liiiittebittegrann for tett. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Så på Johnnylove.no nå og så denne jakka. Syns den var ganske tøff. Noen som veit hvor jeg får tak i den? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg likte den også Har ikke lagt spesielt merke til den noe sted, men du kan jo stikke innom et Johnny Love-utsalgssted i nærheten av der du bor Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Så på Johnnylove.no nå og så denne jakka. Syns den var ganske tøff. Noen som veit hvor jeg får tak i den? Likte den buksa jeg..er det Johnny Love det også? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg likte den også Har ikke lagt spesielt merke til den noe sted, men du kan jo stikke innom et Johnny Love-utsalgssted i nærheten av der du bor Da må det vel bli Oslo et sted. Vet du hvor i Oslo de selger Johnny Love? Sultaan: Det vet jeg ikke. Endret 22. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Den eneste jeg har sett det på er Eger, har faktisk ikke sett det andre steder Sultaan: Jeg tipper det, siden det er et bilde fra Johnny Love. Endret 22. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvis det er Retro i Oslo kan det hende de har Johnny Love. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Det er det ikke. Edit: Sjekket hjemmesiden til Johnny Love nå, i Oslo selges det på Høyer Egertorvet, Insomnia, Mint og Aspelid. Jeg har for øvrig aldri hørt om de tre siste.. Endret 22. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Var i Ålesund på Siri (?) i sendtrum (?). Eg var ute etter ein PRL piquè, men dei hadde ikkje i kvit. Då kom eg over ein piquè frå Burberry. Han sa at passformen på Burberry sine piquèar var betre enn PRL sine, for PRL sine var meir "amerikanske" og "større". Dei hadde så klart ikkje Burberry poloen på lager heller i min størrelse. Eg likte poloen, men kva vil folket her seie om Burberry - PRL ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Har kjøpt meg tre nye polos fra PRL. To av de er sinnsykt flashy, men jeg synes de var kule. Denne fargen, men rød pony: Og en shorts: Endret 23. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 De to første der var forferdelig stygge synes jeg, den blå var ikke så ille, men er ikke fans av polo-er sånn egentlig. Shortsen vet jeg ikke helt, minner meg litt om en pysjamas. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Den første poloen var stygg. Den andre (den lyseblå. Ser bare 2 poloer jeg) var grei nok. På lik linje med KongKake er jeg ingen stor tilhenger av poloer, men den var absolutt kurant. Shortsen likte jeg ikke. Så ut som en badeshorts i pysjama-stil. Endret 23. juni 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som har peil på hvor jeg kan kjøpe et slips alà det fyren på bildet her har? Noe av det stiligste jeg har sett innen slips på lenge. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det var det nærmeste jeg fant hvertfall. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Skal i begravelse om eit par dagar, kva skjorte skal eg ha til mørk grå dress? Svart skjorte og svart slips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå