KKake Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Gidder ikke lage ny tråd, så spør her. Hva er forskjellen på en dressjakke og en blazer? Jeg har skjønnt såpass at en blazer kan brukes alene mens en dressjakke brukes sammen med en dress. Men hva er ytligere forskjeller? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Blazer har ett mer casualt snitt og ofte røffere stoff. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vet noen hvor i Bergen kan jeg kjøpe prl-piquene? Selger de forresten bruuns baazar et sted i, Bergen? Begynner å gå lei av å lete etter butikker. Nei, jeg er så kjent. Takker for svar! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vet noen hvor i Bergen kan jeg kjøpe prl-piquene? Selger de forresten bruuns baazar et sted i, Bergen? Begynner å gå lei av å lete etter butikker. Nei, jeg er så kjent. Takker for svar! Bruuns Bazaar (typo?) = Volt på Sundt PRL-piquéene = Vincci eller Hans H. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har også noe Bruuns på Scabal (Lagunen, Kløverhuset) Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne jumperen som vinni bruker her: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at den er fra WESC, bør altså være mulighet for å finne den på Urban, Stress, Sessions og lignende.. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 takker får hjelpen Var det i butikk eller på nett? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som veit om en fysisk butikk de selger denne jakka i oslo området? http://modo.as/ds_product_info.php/cPath/40/products_id/410 Noen andre som syns den er fin, forresten? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvor kan man skaffe Crude Clay i butikk hen? Tviler at jeg får min Crude Clay fra Blivakker før torsdag da jeg reiser bort på ferie, så jeg tror jeg må ha en Crude Clay før det Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Continental Frisør i Stortingsgaten. Over Saga Kino. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som har prøvd det nye norske skomerket Noodles? Synes de har noen fine sko.Her er de i hvertfall. Tror jeg skal kjøpe meg de hvite, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker de blå og grå: Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg likte dem Hvor mye koster de? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det ble too much. Forslag til noen som ikke er "too much" da? Hvis det var meg du svarte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Mulig å få sydd inn en skjorte i livet med et bra resultat? Noen som kan anbefale en som kan gjøre det i Bergen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå