Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo! Noen her som har en formening om hva som kan brukes til en hvit v-hals og ett par beige chinos? Lurer litt på en beige blazer, men lurer på om det kan bli litt overkill...

Skal på fest på fredag og vil se representabel ut iom. at det er 18års dagen til barndomskompisen....

Lenke til kommentar
Yo! Noen her som har en formening om hva som kan brukes til en hvit v-hals og ett par beige chinos? Lurer litt på en beige blazer, men lurer på om det kan bli litt overkill...

Skal på fest på fredag og vil se representabel ut iom. at det er 18års dagen til barndomskompisen....

Cardigan? Eller dropp t-skjorta og bruk en sort v-hals.

Lenke til kommentar

Med en navy blazer ville det sett bra ut, men da ville en skjorte vært mer passende istedefor den hvite tee'n. Ellers som thrice sa, en cardigan ville også vært pent. Ville deffinitivt droppt en beige blazer, da jeg ikke kan se for meg det bli noe særlig.

Lenke til kommentar

Bebeluv: Fet i sort/gull, har faktisk aldri sett dem før, men har du modelnavnet? Da er det sikkert ikke noe stress å finne en pris.

Hva faen? Mimote.no (VG greiene) hadde konkurranse om kuleste antrekk (litt festivalantrekk), og kåret vinnerne i dag. Viss det er det som representerer kule antrekk nå om dagen kommer verden til å gå under...

Jente nr.1 hadde ett greit antrekk, et som kunne fungert uten de forferdelige solbrillene og vesken som overhode ikke passet inn, og ett antrekk jeg ikke likte i det hele tatt.

Jente nr.2 ser ut som hun har plukket opp diverse trender og satt dem sammen på en måte som ikke fungerer. Gladiatorsko kan vært kult, hun kledde dem ikke. Panamahatt er aldri kult. Shortsen er grei, men t-skjorten er bare en vanlig logoflash tee fra YSL, ser tilogmed litt fake ut..

http://minmote.no/index.php/2009/06/disse-vant-hove-pass/

Måtte bare få det ut..

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...