AnewZ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Blir vell litt små-svett også på den konserten kan jeg tenke meg, så klesvalg kan bli veldig vanskelig ser jeg for meg. Er det helt utelukket å reise hjem etter konserten for å dysje/skifte? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jepp, det er dessverre alt for langt, ellers hadde jeg ikke vært i tvil om valget. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skal på en sommerfest på fredag, og tenker som antrekk hvit skjorte, lyseblå/blå chinos og mørkeblå blazer. God match eller noe som må endres? Orker ikke bare mørke farger. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kommer helt ann på blåfargen i chinosene, da mtp det blir blått mot blått Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Blazeren er _veldig_ mørkeblå, dvs nesten svart, mens chinosene er lyseblå/gråblå. Tror det burde være nok kontrast til at det går greit, eller? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 nja, sannsynligheten for at det går er størren enn sannsynligheten for at det ikke går, men ikke noe jeg kan uttale meg om uten å se det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har faktisk kikket på dem, men skulle gjerne hatt en annen fargecombo. Og prismessig ligger de ikke så veldig høyt mtp collaben, og sammenlignet med andre Adidas collabs. Lenke til kommentar
kynodyn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skal ha en streit og kort frisyre i sommer. Hva synes dere om noe slikt? Har selv litt brunere hår enn han på fargebildet. Funker det greit eller burde jeg kanskje farge håret mørkere? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjøp en hockeypysj. Perfekt til å ha under vinterklær. link? Du kan få kjøpe en av mine. De lukter høgg, men billig. Eller du kan gå på Jordal Sport (eller andre som selger hockeyutstyr). Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Yo! Noen her som har en formening om hva som kan brukes til en hvit v-hals og ett par beige chinos? Lurer litt på en beige blazer, men lurer på om det kan bli litt overkill... Skal på fest på fredag og vil se representabel ut iom. at det er 18års dagen til barndomskompisen.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som veit hva prisen på disse ligger på? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Yo! Noen her som har en formening om hva som kan brukes til en hvit v-hals og ett par beige chinos? Lurer litt på en beige blazer, men lurer på om det kan bli litt overkill... Skal på fest på fredag og vil se representabel ut iom. at det er 18års dagen til barndomskompisen.... Cardigan? Eller dropp t-skjorta og bruk en sort v-hals. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ble litt usikker nå, mener hvorre hvit v-hals tee eller genser? EDIT: Ang skoene bebe, så tror jeg prisen ligger på rett over 800,- hvertfall sånn noenlunde rundt der Endret 17. juni 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Oops, uklart av meg... Det er en v-hals tee, jah! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Med en navy blazer ville det sett bra ut, men da ville en skjorte vært mer passende istedefor den hvite tee'n. Ellers som thrice sa, en cardigan ville også vært pent. Ville deffinitivt droppt en beige blazer, da jeg ikke kan se for meg det bli noe særlig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Bebeluv: Fet i sort/gull, har faktisk aldri sett dem før, men har du modelnavnet? Da er det sikkert ikke noe stress å finne en pris. Hva faen? Mimote.no (VG greiene) hadde konkurranse om kuleste antrekk (litt festivalantrekk), og kåret vinnerne i dag. Viss det er det som representerer kule antrekk nå om dagen kommer verden til å gå under... Jente nr.1 hadde ett greit antrekk, et som kunne fungert uten de forferdelige solbrillene og vesken som overhode ikke passet inn, og ett antrekk jeg ikke likte i det hele tatt. Jente nr.2 ser ut som hun har plukket opp diverse trender og satt dem sammen på en måte som ikke fungerer. Gladiatorsko kan vært kult, hun kledde dem ikke. Panamahatt er aldri kult. Shortsen er grei, men t-skjorten er bare en vanlig logoflash tee fra YSL, ser tilogmed litt fake ut.. http://minmote.no/index.php/2009/06/disse-vant-hove-pass/ Måtte bare få det ut.. Endret 18. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) PF Glide. Edit: Forresten Homme, veit du hvor jeg finner lakkbelte fra ToS. Enzo som fører ToS hadde det ikke lenger. Endret 18. juni 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 *snip* Forsåvidt sant at det ikke var noe spesielt med de antrekkene. Jeg lurer derimot på hvem som går inn får å pynte seg på en festival til de grader. Jeg ler hvis jeg ser de. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Helt utrolig at jeg kom hjem fra VIP sale hos filippa k i dag uten et eneste nytt plagg... Andre herfra som var der? Endret 19. juni 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå