Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, vær så snill. Ikke kjøp en sånn dress. En i klassen min har det. Vi var i drammen en kveld og det kom en gammel mann bort og spurte om det var pepperkakemannen som var der. Han har den i brun. Også var det en gjeng med pakistanere som dissa han for det. "Du kan ikke gå i den der, det ser jo faen ikke ut". Jeg holdt på å le meg ihjel! Konklusjon: Stygg!

Ps. Min mening!

Lenke til kommentar
Nei, vær så snill. Ikke kjøp en sånn dress. En i klassen min har det. Vi var i drammen en kveld og det kom en gammel mann bort og spurte om det var pepperkakemannen som var der. Han har den i brun. Også var det en gjeng med pakistanere som dissa han for det. "Du kan ikke gå i den der, det ser jo faen ikke ut". Jeg holdt på å le meg ihjel! Konklusjon: Stygg!

Ps. Min mening!

Har da virkelig ikke tenkt å gå i byen med den. Leser du forrige side så ser du at formålet er til å ha under jakke/bukse når jeg kjører snowboard om vinteren / slacke i på hytta. Kanskje feil sesong, men jeg er sikker på at den er god å ha for dager jeg sverger på å aldri drikke alkohol igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg trenger forslag til antrekk på onsdag, da det er Metallica-konsert etterfulgt av avslutningsfest hvor jeg antar at dress er det mest utbredte. Å gå i dress på Metallica-konsert sømmer seg dessverre heller dårlig, og jeg har ikke mulighet til å ta med dress og skjorte heller.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Har selsagt tenkt i de baner, og er ikke noen stereotypisk hardcore metallfan hva angår bekledning, men tenkte mest på den andre biten. Noe som ikke blir så altfor langt under dressen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Er jo ikke så farlig om du går i dress på metallica konserten. Bare unngå å bruke rosa skjorte o.l. Folk er for opptatt med konserten til at de bryr seg om hva du har på. Selv gikk jeg i en pen blazer, skjorte og mørke jeans på Lynyrd Skynyrd konsert uten at noen brydde seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...