Kloever Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Så ut som en vits, noe av det rareste jeg har sett på lenge. Ville ikke vist meg offentlig i den. Endret 15. juni 2009 av Kloever Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 http://www.beltespenner.com/oscommerce/one...lla-p-2464.html Den ser bedre ut i lilla da Spør igjen jeg - noen som vet hvor en slik kan skaffes til en litt mer spiselig pris? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 http://www.beltespenner.com/oscommerce/one...lla-p-2464.html Den ser bedre ut i lilla da Spør igjen jeg - noen som vet hvor en slik kan skaffes til en litt mer spiselig pris? Blir verre for hvert bilde. Klarer du å overgå det lilla Barney-kostymet? Tenk at det er marked for det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den var dritkul. Skal defintivt bestilles. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den ser bedre ut i lilla da Nei. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei, vær så snill. Ikke kjøp en sånn dress. En i klassen min har det. Vi var i drammen en kveld og det kom en gammel mann bort og spurte om det var pepperkakemannen som var der. Han har den i brun. Også var det en gjeng med pakistanere som dissa han for det. "Du kan ikke gå i den der, det ser jo faen ikke ut". Jeg holdt på å le meg ihjel! Konklusjon: Stygg! Ps. Min mening! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Sier pakistanerne at den er stygg, så er den klart fet. Man er aldri så sikker som da. Endret 15. juni 2009 av stakan Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det ser jo ikke ut. Og er dyrt i tillegg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Finner du den (sannsynligvi) kinesiske fabrikken beltespenner.com (elendig forretning) kjøper fra får du den sikkert til en hundrelapp eller noe slik Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei, vær så snill. Ikke kjøp en sånn dress. En i klassen min har det. Vi var i drammen en kveld og det kom en gammel mann bort og spurte om det var pepperkakemannen som var der. Han har den i brun. Også var det en gjeng med pakistanere som dissa han for det. "Du kan ikke gå i den der, det ser jo faen ikke ut". Jeg holdt på å le meg ihjel! Konklusjon: Stygg! Ps. Min mening! Har da virkelig ikke tenkt å gå i byen med den. Leser du forrige side så ser du at formålet er til å ha under jakke/bukse når jeg kjører snowboard om vinteren / slacke i på hytta. Kanskje feil sesong, men jeg er sikker på at den er god å ha for dager jeg sverger på å aldri drikke alkohol igjen Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjøp en hockeypysj. Perfekt til å ha under vinterklær. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjøp en hockeypysj. Perfekt til å ha under vinterklær. link? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg trenger forslag til antrekk på onsdag, da det er Metallica-konsert etterfulgt av avslutningsfest hvor jeg antar at dress er det mest utbredte. Å gå i dress på Metallica-konsert sømmer seg dessverre heller dårlig, og jeg har ikke mulighet til å ta med dress og skjorte heller. Endret 15. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 V-hals og skjorte? Skal dit selv, men jeg går bare i jeans og en vanlig genser. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har selsagt tenkt i de baner, og er ikke noen stereotypisk hardcore metallfan hva angår bekledning, men tenkte mest på den andre biten. Noe som ikke blir så altfor langt under dressen. Endret 15. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Skal du skifte etter konserten eller ha på deg det samme på konserten og etter? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Virker som han skal bruke det samme antrekket. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er jo ikke så farlig om du går i dress på metallica konserten. Bare unngå å bruke rosa skjorte o.l. Folk er for opptatt med konserten til at de bryr seg om hva du har på. Selv gikk jeg i en pen blazer, skjorte og mørke jeans på Lynyrd Skynyrd konsert uten at noen brydde seg.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Let me rephrase that. Jeg orker/gidder ikke gå i dress på konserten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 V - hals, skjorte og Chinos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå