Djfreedo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, syns ikke den cardiganen så så bra ut når den ikke var kneppet igjen hvert fall. Er det vanlig å gå med cardigan åpen? Jeg syns ikke det er fint ihvertfall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kjører veldig mye åpen om sommeren, ser bra ut det. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kjører nesten alltid åpen cardigan, spesielt hvis jeg bruker t-skjorte under. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er ganske vanlig det, jeg ser ihvertfall stadig folk som går sånn. Men jeg pleier sjeldent å ha den åpen selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Åpen cardigan ser greit ut det. Kjører åpen/lukkt cardigan sånn 50/50, avhenger egentlig mest av været. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det bildet som Jonas bruker som eksempel på cardigan provoserer meg noe så voldsomt Er det slik modellene ser ut for tiden? Slik som regnes å se bra ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er ikke det bare en random fyr som pepper har da? Ikke ta det så tungt stakan Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#get...rColor=QjA2NjU= Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det bildet som Jonas bruker som eksempel på cardigan provoserer meg noe så voldsomt Er det slik modellene ser ut for tiden? Slik som regnes å se bra ut? Er så enig. Ser helt fryktelig ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det bildet som Jonas bruker som eksempel på cardigan provoserer meg noe så voldsomt Er det slik modellene ser ut for tiden? Slik som regnes å se bra ut? Er så enig. Ser helt fryktelig ut. +1 Om dere tenker på modellen som har på seg cardiganen da. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#get...rColor=QjA2NjU= Den var ikke spesielt fin var den? Ikke noe jeg ville brukt 600,- på ihvertfall... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tenkte mer på modellen. Synes også passformen så ille ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) snaffle: Jeg har den også i 100% ull, det var det eneste bildet jeg fant av en i det minste lignende cardigan fra Filippa K. I går kjørte jeg lukket, det gør jeg alltid når jeg kjører skjorte, men når jeg har f. eks. v-hals-t-skjorte under blir det for det meste åpen, i hvert fall nå på sommeren. Endret 14. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det spørs jo egentlig bare på cardiganen, om den er tykk eller tynn. De tynne går det jo fint an å bruke åpne som regel, (med unntak av den det ble posta link til ) men jeg synes fortsatt at det ser bedre ut med lukket. Ser litt slaskete ut å ha den oppe syns jeg. Og modellen dere prater om så ut som en WWII veteran på måten han ble fremstilt på. Harry. Endret 14. juni 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Og modellen dere prater om så ut som en WWII veteran på måten han ble fremstilt på. Harry. WWII fange fra Auswitch. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 http://www.beltespenner.com/oscommerce/ima...y%20stripes.jpg Hvor kan man kjøpe slike andre steder enn på beltespenner? Gjerne send en PM Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Håper du tuller? Eller i det minste ikke har planer om å bevege deg ut av huset med den saken der? Så en på skolen med en sånn, og det er det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor er alle så negativ til den der? Ut av nicket ditt å dømme så burde jo det der vært drømmeplagget ditt Har vel strengt tatt tenkt å bruke den til å kjøre brett i og daffe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor alle er negativ til den? Fordi man ser ut som en figur fra barne-tv eller noe i den. Men for all del, sikkert god å slække i. Men ikke noe jeg ville kjøpt, og hvertfall ikke noe jeg ville beveget meg offentlig i. Men smaken er som baken, as u know. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Synes den er kongefet jeg da, men som du sier, smaken er som baken : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå