haarod Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Støtter Jonas her. Det blir krasj med stofftypene. Men jeg er heller ikke fan av slips til kortermede skjorter, eller kortermede skjorter generelt. Endret 12. juni 2009 av haarod Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det pent å gå med pique nedi bukse eller shorts? Jeg syns det ser pent ut, men jeg trenger å vite hva alle andre syns. Av og til passer det bedre enn utenpå...? Noen som har noen "regler" ang dette? Takk Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det pent å gå med pique nedi bukse eller shorts?Jeg syns det ser pent ut, men jeg trenger å vite hva alle andre syns. Av og til passer det bedre enn utenpå...? Noen som har noen "regler" ang dette? Takk Hvis det går, kan jeg egentlig bare se for meg at det blir bra med shorts. Ikke bukse. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Pique ser som regel best ut nedi shorts/(noen bukser), men det kommer jo helt ann på. Gå med det du selv føler for EDIT: feilformulering. Endret 13. juni 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det visste jeg faktisk ikke Anewz. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kunne aldri tenkt meg å gå med en pique i shortsen/buksa, og jeg ville sannsynligvis syntes det ser litt dorky ut. Så lenge piqueen passer er det vel greit å ha den utenfor? En pique er ikke en skjorte (som jeg stort sett bare har i buksa hvis jeg har på meg dress). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det visste jeg faktisk ikke Anewz. Nei sier du det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 TK Society on my feet and a bottle of champagne, off I go! Antrekk i kveld da folkens? Og mye dritt her i det siste har jeg lagt merke til, mye drittslenging, negativitet og generelt dårlig stemming, fuck it! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) I kveld blir det lyseblå chinos, hvit skjorte og sort cardigan, fra henholdsvis NN.07, Hugo Boss og Filippa K. Ikke ekstremt spennende, men pent nok Edit: Når jeg tenker meg om blir det kanskje oransje chinos, fra Filippa K, med hvite plimsolls. Vi får se. Endret 13. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) I kveld blir det lyseblå chinos, hvit skjorte og sort cardigan, fra henholdsvis NN.07, Hugo Boss og Filippa K. Ikke ekstremt spennende, men pent nok Legg ut bilde da vel Endret 13. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jonas!: Gå for første forslaget du, lyseblått mot sort funker strålende. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Kan dessverre ikke slenge opp bilde, bor to uker hos mine besteforeldre pga bytte av gulv hjemme, så kamera ligger igjen der Homme: Jeg synes begge deler fungerer meget bra, det blir mer kontrast med orange, men kjører lyseblå, ja Endret 13. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 I kveld blir det vanlig hvit v-hals, beige chinos fra Polo Ralph Lauren og ankelsokker. Øver til muntlig biologi, ser ikke helt poenget i å kle meg pent da! @Jonas: Har du mobil da? Kvaliteten er jo så som så, men man får ihvertfall et lite inntrykk! Og Homme, hva skjer med inaktivitet i bildetråden? Du burde poste mer! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, mobilkabelen ligger også igjen hjemme, men jeg får ny mobil på mandag eller få dager senere, så da kan jeg sikkert komme med et bilde Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 HC: Har faktisk ikke kamera fortiden, men skal knabbe ett på vorsen å ta noen heite dealjpics av Society`sa Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Her er i hvert fall plaggene, gir en liten pekepinn Chinos + cardigan + skjorte Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kommer til å ta cardigan/skjorte i kveld jeg og, skal bare en liten tur på kino. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Heh, jeg har på meg akkurat det samme som du linket til Jonas! Altså det modellen har på seg på "cardigan linken" Bortsett fra at jeg har kneppet igjen cardiganen. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hehe, syns ikke den cardiganen så så bra ut når den ikke var kneppet igjen hvert fall. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Den er utrolig fin kneppet igjen. Dog har jeg den i 100% ull istedenfor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå