HOHOHOHO222 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gå med juggelet ditt du, ta deg en tur innom blend eller noe. Hihi, fkm på blend Alltid morsomt med sånne Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gidder ikke omgåes med folk som må kommentere meg mitt i trynet hvor "kjedelig" smak jeg har. Jeg forteller ikke deg hvor jævla fæle dine ting er =) Noen som vet om kjeder som selger The North Face jakker? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det selges på de fleste sportsbutikker. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Å gå i de butikkene er jo som å spille lotto Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sa aldri det det der var drømmejakken. Jeg tenker på noe ala det der. Og so what, jeg liker vanlig fintsittende dongeri og grå slimfit t-skjorter. Gå med juggelet ditt du, ta deg en tur innom blend eller noe. Forhåpentligvis slipper jeg å se deg irl Unnskyld meg, men du skrev i posten din "Snakker drømmejakke her tror jeg", og da må jeg gå ut i fra at drømmejakken din ser omtrent sånn ut, bare i marineblå. For min del kan du si akkurat hva du vil om mine ting, og jeg forbeholder meg retten til å ytre min mening om dine. Det er litt av poenget med et diskusjonsforum.. Jeg kan selvfølgelig ikke vite om hvordan smak du har i klær ut i fra et plagg, men hvis den jakken er representativ for resten av garderoben din vil jeg fortsatt mene du har kjedelig smak. Du vil forøvrig aldri se meg i en Blendbutikk. Og juggel har jeg heller ikke noe av. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei. Veit ikke om dette er riktig sted å poste. Jeg kjøpte meg en mørkeblå dior piquè i går og lurer på om noen kan komme med forslag til hva som passer av bukser og shorts til den. Fargen er ca sånn: AAAAAAAA Jeg prater om hva av farger som passer altså. Endret 11. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Bukse/shorts i beige eller rødt. Rødt er dog litt avhengig av blåfargen om det passer eller ikke. Det var ikke så lett å se helt hva du mente. Bilde? Endret 11. juni 2009 av fkm Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Bukse/shorts i beige eller rødt. Rødt er dog litt avhengig av blåfargen om det passer eller ikke. Det var ikke så lett å se helt hva du mente. Bilde? Var kanskje litt mørkere enn den blåfargen jeg kom med. Endret 11. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvilket stoff er det, Djfreedo? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvilket stoff er det, Djfreedo? Det står 100% cotton. Altså bomull. men virker litt silkeaktig på en måte. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Djfreedo.. Den fargen der passer til det meste. Så hva du kan gå med kommer ann på hvor tøff du tør å være. Oransje chinos til ville blitt fint, rød og grønn kan gå og. Om du vil kle deg litt mer safe kan du gå med beige foreksempel. Bare fantasien som setter grenser her.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Eventuelt bruke hvite bukser, hvit bukse og sort/mørkeblå piqué er veldig pent. Endret 11. juni 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 To bukser? Hehe, men den passer til det meste, djfreedo, hvit/lys shorts etc også. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei! Jeg fullfører videregående i år, og i den anledning skal jeg på skoleavslutning i morgen. Jeg har ingen bilder av antrekket jeg skal ha på meg (dog kan jeg knipse noen i morgen hvis det er ønskelig), men jeg skal prøve å beskrive det så godt som jeg kan: Selve dressen er av moderne utforming og slim fit. Den er sort med pinstripes, og jakken har kun to knapper, hvis det sier noe om snittet. Jeg kjører også hvit skjorte og et smalt mørkt slips. Problemet er at jeg ikke har noen appropriante dressko, og jeg trenger tips fra dere som kan dette om hvilken type sko jeg bør kjøpe til det antrekket. De bør være sorte, det skjønner jeg, men jeg tenker mer på form og den type ting. Post gjerne bilder av hva dere mener som kunne passe. Mange takk Endret 11. juni 2009 av awkward Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noe sånt, bare i sort. Skotypen heter oxfords. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Takker Hvor spiss og stump tupp kan man ha? Jeg tenker at siden jeg har en dress som er slim, så bør skoene være av litt mer smal utforming, eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Stemmer. Smale og runde, slik som på bildet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Noen som vet om det er noen butikker i Bergen som har fått inn PRL Sun-Wash Polo? Synes den sun-wash looken er skikkelig stilig. Her et bilde av skjorten på en modell.. (men lite bilde) Endret 12. juni 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Utfra bildene ser det jo brae ut som den er brukt og vasket alt for mange ganger. Synes ikke det så spesielt bra ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mtp. et bilde Wh1te postet i en annen tråd, kan man bruke slips til pique? Slikleis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå