brrah Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Leter etter noen accessories som jeg kan bruke både til fest og hverdags. Er hovedsaklig ute etter noe til håndleddene, men også nakken. Har sett en del på hemp, men føler at det ikke er helt min greie. Heller mer mot noe i lær kanskje? Stilen min er relativt "kjedelig". Jeans/chinos, diverse stripete oppbrettede skjorter/piquer/t-skjorter osv. Tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva med..... trommevirvel..... en... KLOKKE?! Klokke er et veldig kjekt plagg, finn en som er i din prisklasse, og som ser bra ut til hverdagsklær (og hvis du er heldig, dress) og kjøp den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du bruker skjorte så hva med ett slipps, det er jo en klassiker! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) McMuffin: CM er veldig gode jeans til den prisen. Har selv ett par liggnede. Da var dagens (eller lønningens)spørsmål, skal jeg choppe meg ett par Yesszy Net Tan? Funnet en reseller som selger størrelsen min Blir enten de eller Busy P & So Me 1World Livestrong Nike Air Force 1 - Greatest Hits (sykt navn) Endret 8. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 noen som vet hvor jeg kan skaffe jakka eller genseren på bildet? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som kunne foreslått ideen med et bruktmarked for klær på forumet til noen? Hadde vært genialt! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg har sendt melding til administrator. venter på svar Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg har sendt melding til administrator. venter på svar Herlig! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 McMuffin: CM er veldig gode jeans til den prisen. Har selv ett par liggnede. Da var dagens (eller lønningens)spørsmål, skal jeg choppe meg ett par Yesszy Net Tan? Funnet en reseller som selger størrelsen min Blir enten de eller Busy P & So Me 1World Livestrong Nike Air Force 1 - Greatest Hits (sykt navn) *BILDE* Ja til Nike Air Force 1 - Greatest Hits. Så sinnsykt pene de var. Hvor mye koster de forresten? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vet ikke hva orginal prisen var på de så klarer ikke tippe hva resellers skal ha enda. Men de har akkurat hatt release (06.06) og har en fyr som igjen har en hook-up så skal høre med han i kveld. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 HVordan er en Lacoste pique i størrelsen? Min far er i Milano og skal plukke med seg noe klær for meg hjem. Jeg bruker L i PRL Custom Fit, tilsvarer det 6 i Lacoste kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen forslag til hva som kan passe til svarte jeans? Har en bukse jeg aldri har brukt. Finner liksom ikke noe som passer så bra. Noen forslag? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har kjøpt sko og klær fra www.smartguy.dk Veldig fornøyd med den siden, bra priser og helt grei leverings tid. Jeg lurte på om noen av dere hadde noen nettsider fra Danmark eller Sverige som er gode og gunstige? mvh Lenke til kommentar
Migr Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen forslag til hva som kan passe til svarte jeans? Har en bukse jeg aldri har brukt. Finner liksom ikke noe som passer så bra. Noen forslag? Svart er en basic farge, så du kan egentlig ta på deg hva som helst, som overdel. Feks hvite sko, svarte buksen og en V-hals eller tshirt i en ganske sterk farge hadde vært fett. Som Tshirt Hvite sko Vet mange ikke liker Rosa klær, egentlig ikke jeg heller. men de tre plaggene sammen kan være ganske fett ! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Likte hverken t-trøyen eller skoene. Tovza, en lysegrå v-halsgenser, med hvit skjorte under og hvite sko. Lenke til kommentar
Nittitre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Skal på skoleball denne uken, og har planlagt dette antrekket; Grå dress. Hvit skjorte. Sort, tynt slips. Sort belte. Sorte sko. Ønsker deres meninger om det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ganske bra ut. Vurdert lommetørkle? Lenke til kommentar
Nittitre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 I brystlommen på dressjakken altså? Har vurdert det, men vet isåfall ikke hvordan det skulle vært, hvordan det skal brettes osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fargen velger du selv, men hvitt lommetørkle er en klassiker. http://mens-fashion.lovetoknow.com/How_to_..._a_Handkerchief Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er sjølv fan av den firkanta, anonyme "pocket square". Eks: http://men.style.com/images/gq/features/05...GQfeature1v.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå