thrice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har virkelig ikke godt av å surfe på diverse sneakersider på kvelden... Har forresten vært solidarisk i dag og gitt bort nesten hele vintergardeoben min til veldedige formål Fffffffffffuuuuuuuuuuuu jeg er et veldedig forhold. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) hehe, snart kommer vi til å se diverse hjemløse folk med klær fra gucci, d&g osv.. Si ifra neste gang da, kanskje noen her på forumet er interessert i å kjøpe noe. Pengene kan du jo selvfølgelig bare gi til veldedighet. Endret 6. juni 2009 av snaffle Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 snaffle, Det hadde egentlig vært litt gøy med et bruktmarked på forumet. Tror du det hadde fungert? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 http://www.hardware.no/bruktmarked Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 hehe, snart kommer vi til å se diverse hjemløse folk med klær fra gucci, d&g osv.. Det var litt å ta i snaffle. Den dagen Homme går med noe fra D&G, skal jeg le godt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det hadde egentlig vært litt gøy med et bruktmarked på forumet. Tror du det hadde fungert? Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 For meg fungerer det ikke, da det er mye lettere å bare legge det i Fretex kassen 200m hjemmefra. Klær som har blitt ordentlig slitt kaster jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Klær som har blitt ordentlig slitt er det ingen grunn til å selge via forumet heller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nei, og derfor er søpplekassen og Fretex kassen den beste løsningen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det var litt å ta i snaffle. Den dagen Homme går med noe fra D&G, skal jeg le godt. Ja, jeg vet. Men jeg prøvde å være litt humoristisk. snaffle,Det hadde egentlig vært litt gøy med et bruktmarked på forumet. Tror du det hadde fungert? Bruktmarked har vel forumet forsåvidt, men det er ikke en egen mote del. Kanskje vært en idé å fått det opprette? Jeg har ihvertfall noen klær jeg kunne solgt.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Syntest det var en veldig smart ide. Tror det ville funket bra! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ikke dum ide egentlig, og til info, ikke alt gikk til veldedighet, solgte litt, litt "limited editions" etc til forskjellige folk Noen må jo finansiere mine sommerklær.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mottok en svært hyggelig epost fra vandal-a i dag. Your order has shipped USPS, Priority mail. They do not allow tracking numbers to over seas order.Please shoot me an email when you receive the package. I also threw in one of our Mars Cease & Desist tee's because of the costly shipping. I hope you like it. Thanks for shopping at vandal-A Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tips til lakkbelte? Sort selvfølgelig. Prisklasse på linje med ToS, da forventer jeg like god kvalitet også. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne plaine shorts i forskjellige farger? Stort sett alt jeg prøver er tight (avkappede bukser), men jeg foretrekker litt ledigere shortser. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg vurderer å kjøpe et par med lilla chinos (jepp, lilla), men hva er det som egentlig passer til det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bebeluv: Hvorfor ikke bare kjøpe ToS sitt? Et av mine yndlingsbelter. KongKake: Oversiezed sort tee Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Trenger ett eller to par jeans, og har ikke all verdens budsjett. Hørt mye godt om Cheap Monday, noen som har erfaringer med disse? Tenker på den slimmeste modellen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bebeluv: Hvorfor ikke bare kjøpe ToS sitt? Et av mine yndlingsbelter. Jeg tenkte bare på litt variasjon, men blir vell til at jeg går for ToS sitt. Har dem bare et? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 De har noen forskjellige modeller, men bare ett jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå