El Matador Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis du er ute etter plimsolls, er vi flere her inne som kan anbefale de fra Mano, til den hyggelige prisen 200 kroner. De selges hos Eurosko Hmm, de var pene! Akkurat noe slik jeg jakter på også. Helt enkle og strighte. Noen som har noen lignende sko å anbefale, bare i skinn? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ingen spesiell. Men hold det under 2000,- for å si det sånn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Bagen til Marc O'Polo er ikke noe å rope hurra for. Hadde heller ikke regnet med det, da den var gratis. Men den kan funke greit til en tur på stranda. Bildet kommer i bildetråden om jeg har tid. Men jeg vill anbefale alle gutter om å dra for å hente bagen alikevell. Siden henne som jobber der var utrolig pen og hyggelig. Om du er på dette forumet, så er jeg han som ikke var særlig fan av kinakrager Tips til folket, putt på mer enn 50,- i parkeringen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette har jeg lurt på en god stund nå, hva er poenget med kinakrager? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hva er poenget med slips? Det ser bra ut. Man kan ikke kneppe igjen skjorten helt, vel og merke Ingen spesiell. Men hold det under 2000,- for å si det sånn Da kan jeg ikke hjelpe deg Neida. Ta deg en tur på DNA eller Sole Service. Sole Service har en nettside du kan se noe av sortimentet også. Endret 5. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Blir som å spørre, hva er poenget med krager. Noen mener det ser pent ut, andre ikke. Jeg og henne diskuterte litt om det Hadde ikke hatt noe imot å ta en kopp kaffe med henne Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tror ikke det er noe annet enn utseende... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Blir som å spørre, hva er poenget med krager. Noen mener det ser pent ut, andre ikke. Jeg og henne diskuterte litt om det Hadde ikke hatt noe imot å ta en kopp kaffe med henne doooooooeeeeeeeeeeeeeet spørr da, gutt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gå tilbake i morgen og spør da! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Skal ikke se bort i fra at det skjer nei. Nedtur om jeg må dra såpass langt uten at henne jobber der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Er nok for seint. Da jeg var der tidlig i dag, som betyr at hun jobbet dagskift Edit:Leif Endret 5. juni 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) bebeluv, skriver du sånn fordi det er dialekt eller liknende? Har undret meg over noen kunstige formuleringer fra deg et par ganger Uansett, hadde vært supert om du hadde lagt ut bilde. Edit; Haha, OK. Endret 5. juni 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kunstige formuleringer ja Nei, føler bare at det blir fort litt kjedelig å skrive som alle andre. Må jo være litt ekslusiv =D Kan legge ut bilde da jeg ikke har noe annet å gjøre akkurat nå. Hvem var den redigeren til Hans? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil anbefale alle gutter om å dra for å hente bagen allikevel. Siden hun som jobber der var utrolig pen og hyggelig. Blir nok nødt til å dra da ja Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Til deg Pga du fikset den mest vesentlige feilen! Endret 5. juni 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er faktisk ikke noe jeg gjør bevisst. Sliter med det enda. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ok. Føler bare at det er viktig at vi retter hverandre i skrivefeil. På den måten kan vi lære av hverandre istedenfor å adoptere hverandres feil og spre dem videre Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nå skal jeg lære dere alle en nyttig liten ting. Installer ordbok plugin, så fjerner det ihvertfall det verste av skrivefeil Plugin fås her Endret 5. juni 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå