hansjqrg1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Trodde de sendte ut til alle S&S-venner, jeg? http://steenogstrom.no/Hva-skjer/Marc-OPolo/ ...du vil motta en flott vintage bag Når jeg tenker over det, tipper jeg det er rimelig dyrt å sende ut til alle. Så de gir sikkert ut til de som kommer til butikken uansett. Men det var dårlig formulert. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hadde ikke vært dumt med en gratis bag nå som ferien og turene begynner å komme. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan viser man at man er S&S venn? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 De har vel sikkert en oversikt der da.. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Aha Tenkte man måtte ha med en utskrift eller noe jeg.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da regner jeg med de hadde skrevet det. I verste fall kan du jo bare signe opp på nytt i butikken.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hey folkens Jeg har et kjapt spørsmål: I et antrekk, hvilke plagg er det som skal matche, og hvilke farger skal brukes sammen/mot hverandre? Takker //Blarcky Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Det er jo subjektivt Blarcky. Belte+Sko skal helst "matche", men er ingen regel. Er lettere å si hvilke farger man ikke skal matche, enn for hva man kan matche. Endret 4. juni 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pleier du å matche beltespennen med skoene dine? De fleste andre pleier nemlig å matche selve beltet med skoene sine... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skriveleif, mente selvfølgelig beltet. Til mitt forsvar er jeg altfor trøtt til å sitte oppe nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om du har klokke med reim, kan fargen på denne med fordel også matches med fargen på beltet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og metallet på klokken (lenke hvis du har det, og selve klokken) skal matche beltespenne og mansjettknapper Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Aha Tenkte man måtte ha med en utskrift eller noe jeg.. Man må ha med en utskrift, så du har rett Er spesifisert i mailen.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor har ikke jeg fått den mailen? Er jeg ikke god nok kunde eller? For det er jeg =P Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har heller ikke fått noen mail om det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som vet om en pen toalettmappe til en pris til ca 500 kr, gjerne under 500 kr også? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hvordan blir man S&S venn? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kan registrere deg her: http://steenogstrom.no/Venn/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen som har plukket opp en bag? Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gidde eller ikke, så hadde satt pris på litt info om hvordan den ser ut osv.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis bagen er fin, er det mulig å hente for andre personer eller må innehaveren av medlemskapet fysisk være der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå