Roberto Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Prøvd G-sport, Sportshuset eller Intersport? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg foreslår Anton Sport. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skal prøve, men det står som regel Champion elns på. Sjelden det er jakke også Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hva syns dere om Converse sko? bestilte et par hos zneaker.no Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ikke så deilig å gå med, ganske upraktisk og. Hvor kule de er kommer an på fargen, har selv et par hvite. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hva syns dere om Converse sko?bestilte et par hos zneaker.no Mine er best: Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hva syns dere om Converse sko?bestilte et par hos zneaker.no Jeg bruker seriøst bare mine svarte converse allstar sko. Jeg elsker dem!De er ikkedeilig å gå med i begynnelsen, men etterhvert går de seg til. De passer til alt (særlig stilen min) og er så übertøffe! <3 Converse Allstar <3 Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har fått nye RayBan briller De kostet 130 Euro, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 I dag har jeg faktisk kjøpt klær. Sitter på ræva hjemme og gjør ingenting, men råd til klær har jeg. Det siste der var mamma sine ord. 1 stk kanonfet bukse / Dressman - 399,- 1 stk Etnies t-skjorte / Session - 299,- 1 stk Carhartt belte / Session - 299,- 1 stk Tiger skjorte / Geddon - 299,- (ja, du leste riktig) 1 stk Duffer t-skjorte / Geddon - 150,- (også riktig) Til sammen: 1446,- Det vil si at jeg brukte 250,- mindre enn det kompisen min gjorde på èn eneste Diesel-bukse fra Carlings på dette her. Selv mener jeg den buksen jeg kjøpte ser bedre ut og i tillegg fikk jeg råd til andre ting og samtidig bruke mindre enn ham. Salg ftw! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 bra kjøp det.. hva betyr ftw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) bra kjøp det.. hva betyr ftw? For teh win! Ergo; vi liker salg. Endret 16. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) hva syns dere om Converse sko?bestilte et par hos zneaker.no Mine <3 Endret 16. august 2005 av Mikka Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) mine, men liker mine vans "classic slip-on" med bier på bedre (fant ikke bilde) Faen, hvorfor funker det ikke å legge ut bilder for meg.. Endret 16. august 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) men liker mine vans "classic slip-on" med bier på bedre (fant ikke bilde) Hvor fant du slip-on med bier? Endret 16. august 2005 av Eksos Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 men liker mine vans "classic slip-on" med bier på bedre (fant ikke bilde) Hvor fant du slip-on med bier? Hmm, husker ikke helt hva butikken heter, men det er noe som sk8 sn0 Sea sports. Den ligger i Oslo, nedenfor Dronning Mauds Gate. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 T-skjorta jeg har på meg i dag er den jeg er mest fornøyd med av alle jeg har. Helt plain hvit t-skjorte, som kom i en 2-pack sammen med en svart en (som er for varm på sommeren). Pakka kostet egentlig 125 kr, men jeg hadde en 100 kr rabatt på en vare-lapp, så jeg fikk 2 t-skjorter for 12,50 kr / stk Salg ftw!^ Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Salg er digg. Fikk raska med meg en blazer og et par jeans, begge med 70% avslag, på paléet i dag. Er i Oslo noen dager til, og lurer på om noen har noen tips til hvor man gjør de største salgskuppene.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt old fashion klær? Litt sånn golf-mote. Rutete bukser, vester og skjorter. Jeg har vært syk og har ikke vært innom på en liten stund. Satser på at jeg ikke er for sent ute. De fleste store merkene med respekt for seg selv fører golfklær. Min definitive favoritt er Lindebergs "On Course". Der finner du alt fra gode gammeldagse rutete vester til rosa slengbukser med innebygd greengaffel. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt old fashion klær? Litt sånn golf-mote. Rutete bukser, vester og skjorter. Jeg har vært syk og har ikke vært innom på en liten stund. Satser på at jeg ikke er for sent ute. De fleste store merkene med respekt for seg selv fører golfklær. Min definitive favoritt er Lindebergs "On Course". Der finner du alt fra gode gammeldagse rutete vester til rosa slengbukser med innebygd greengaffel. innebygd greengaffel? genialt:D jeg som altid mister den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå