Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten så jeg kunne testet ut det, men vill helst ha elegante og gjennomførte. Noe jeg ikke trur funker med mine skills og maling =D Converse er vell heller ikke så råe!

Yves Saint Laurent :) Prisen er på 432.61 USD, nå som sydentur og alt står klar, så kunne jeg tenkt meg noe til en lavere pris.

Lenke til kommentar
Hvor kan man få kjøpt sånne helt små sokker? Tenker på sånne som bare går rundt foten, ikke over anklene eller noe sånt.

Siden du bor i Oslo kan du stikke innom William Frank. De hadde 5 par korte sokker til 99 kr da jeg var der for litt over en ukes tid siden. De hadde de i svart, lysbeige og hvite.

Lenke til kommentar

Hennes er ikke akkurat Dior kvalitet, men det er heller ikke søppel. Noen av plaggene holder seg faktisk helt fint om du bruker de normalt og ikke overdriver vaskinga.

Hva syntes folk om dette? :D Usikker på hva jeg syntes om det.

MoryApril.jpg

Lenke til kommentar
Tenkte på å kjøpe noe fra HM nå, men er skeptisk i forhold til vask og hvordan plaggene holder seg. Noen som har erfaringer?

Jeg har alltid vært skeptisk til H&M, men man ser at kvaliteten har økt med prisen de siste to årene. Jeg har så langt ikke noe å utsette på shortsene som er nevnt ovenfor i tråden.

AnewZ,

Det blir for mye av det gode på det bildet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Faktisk så har jeg sett noen utstillingsmodeller fra H&M kjørt samme som Chuck Bass. Altså 1 poppa og en liggende.

Nei, det så ikke bra ut det heller.

Er ikke bare H&M, også Vic, J&J og iSolid har jeg sett gjort akkurat det samme.

Lenke til kommentar

J&J og !Solid skjønner jeg. Det er akkurat der det hører hjemme. Men VIC har faktisk noe som er langt over godkjent (IKKE Jean Paul), så det var litt synd. H&M merker jeg begynner å like bedre enn mange andre butikker nå. Dem har mye mindre tacky enn Follestad for eks. Kvaliteten og passformen er faktisk utrolig god, og til den prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...