AnewZ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dra på Ralph lauren på S&S, be om slimfit.Se selv.. Om de har den på RL butikken på S&S burde de vel være å finne på hjemmesiden også, eller? Forøvrig har jeg ikke mulighet til å dra å " se selv ". Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, jeg syns det er rart. Det hadde vært fint om noen kunne bekrefte påstanden min. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har hvertfall kun sett classic fit og custom fit, der custom fit er den slimme. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg har også kun sett classic fit og custom fit, men jeg opplever at det er litt forskjell på custom fit poloene mine. Jeg sammenlignet to stykker nå, hvor begge er i strl L, men den ene er lengre enn den andre. På den lengste så er det sydd inn et rundt merke under knappene og åpningen ved kraven, mens på den litt kortere så er det sydd inn en firkant. Hvis noen skjønner hva jeg mener. Vet ikke hva dette betyr. EDIT: Endret 1. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor kan man få kjøpt sånne helt små sokker? Tenker på sånne som bare går rundt foten, ikke over anklene eller noe sånt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 H&M har noen jeg er fornøyd med. 4-pakk for rundt 50kr eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvor kan man få kjøpt sånne helt små sokker? Tenker på sånne som bare går rundt foten, ikke over anklene eller noe sånt. ankelsokker er ut! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Så du foretrekker å ha sokker som går til midt på leggen når du har på deg lave sko? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sokkeskille er harry. Dressmann sine funker bra etter en vask eller to. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har de sånne som kun går rundt foten, ikke rett under ankelen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) ankelsokker er ut! hvordan kan sokker være ut? Endret 1. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har de sånne som kun går rundt foten, ikke rett under ankelen? Jeg mener å ha sett dette på enten dressmann eller HM. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg kjøpte på Dressmann sist gang, før det på Kappahl tror jeg. Fins sikkert på H&M og Cubus og. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lavtskårne sokker, som jeg kaller det, må man bruke når man går med shorts. Jeg irriterer meg grønn når jeg ser folk med vanlige sokker og shorts. Uff. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Enten det eller å gå uten sokker. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Obs: Man må ikke dra Sokka langt oppetter knæra Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nei, men hvis du har sokker som er litt lange fra ankelen og opp, så ser det bare harry ut uansett spør du meg.. Og de går uansett lenger opp enn ankelsokkene + at ankelsokker er mye mer behagelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har de sånne som kun går rundt foten, ikke rett under ankelen? H&M har sånne som bare går undre foten liksom Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Alright, da tar jeg turen innom i morgen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Tan Nike Air Yeezy Line at Walters Å de har faen meg ikke release før den 6. Sykt! Jeg skulle vært der... Endret 2. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå