Bruker-161582 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Weeey, da hadde jeg pluttselig 4 nye chinos! Pappa hadde vist mange som var for små for han. Polo Ralph Lauren og docksides. Beige og mørkeblåe. Var litt vie, så får Mamma til å sy dem inn litt. Noen tips til hva som matcher chinos? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er vanskeligere å si ting som ikke passer til chinos. Så får du tolke det som du vil Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Weeey, da hadde jeg pluttselig 4 nye chinos! Pappa hadde vist mange som var for små for han. Polo Ralph Lauren og docksides. Beige og mørkeblåe. Var litt vie, så får Mamma til å sy dem inn litt. Noen tips til hva som matcher chinos? Sebago Docksides? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Okei, får teste ut litt. Vet ikke om det var Sebago Docksides. Det er vell sko? Det sto bare docksides. Men skal sjekke:) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Okei, får teste ut litt. Vet ikke om det var Sebago Docksides. Det er vell sko? Det sto bare docksides. Men skal sjekke:) Hvis det var Docksides sko, så var det nok Sebago. Men tolket det først dit at det var docksides chinos, som jeg aldri hadde hørt om. Det kom litt dårlig fram at det var snakk om sko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nei, det er Docksides chinos. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Docksides? Er ikke det noe som selges på Smart Club eller noe? =P Mener jeg så det sist jeg var innom. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er det fint å ha PRL sine custom-piquear utanom buksa, sidan dei har så lang "hale" bak? Eg er litt i tvil om dette. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det ser jo bedre ut med dem inni, men noen bukser må jeg bare kjøre dem ute. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bilder kommer i løpet av dagen! Kor? Mine er å finne i bildetråden. Jeg kan forresten ta meg en titt på noen butikker og se om jeg finner noen marineblå chinos i morgen. Jeg må uansett en tur på polet. Regner med du møtte stengte dører i dag på polet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg kan forresten ta meg en titt på noen butikker og se om jeg finner noen marineblå chinos i morgen. Jeg må uansett en tur på polet. Regner med du møtte stengte dører i dag på polet. Det gjode jeg. Og butikkene jeg var innom var utsolgt for marineblå chinos. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er det fint å ha PRL sine custom-piquear utanom buksa, sidan dei har så lang "hale" bak? Eg er litt i tvil om dette. Hvis du ikke liker den "halen" så kan du bare kjøpe slimfit modellen isteden... Den er mye kortere bak. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hvis du ikke liker den "halen" så kan du bare kjøpe slimfit modellen isteden... Den er mye kortere bak. Nå er vell custom fit den slimme. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det finnes både slimfit og custom fit. Det er to forskjellige modeller. Slimfit er litt kortere bak og har et mindre "kutt" på siden. Men du har rett i at custom fit er slim ja. Bilder kommer i løpet av dagen! Kor? Mine er å finne i bildetråden. Jeg likte ikke helt resultatet så jeg ombestemte meg litt... Jeg forventet at buksen kom til å krympe mye mer og tok derfor en baggy bukse. Kan sikkert legge ut bilde om det er ønskelig. Hva syns dere forresten om å putte piqueer nedi bukser/shorts? Hot or not? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Typisk!De hadde ikke marineblå chinos på Kompanii her i Arendal, som da selger Filippa K, J. Lindeberg, Diesel og Scotch & Soda, så jeg må lete videre. Hvilke merker bør jeg se etter? Kan Valient ha noe brukbart, eller bør jeg ta turen til Kristiansand? Vet de har mørkeblå NN.07 chinos på butikken på hjørnet innerst i pollen. (Husker ikke hva den heter.) Tenker du på Corner, der de har PRL, Gant og Pelle Petterson, samt noe Lacoste? Isåfall tar jeg turen innom på tirsdag, var ikke klar over at de hadde NN.07! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det finnes både slimfit og custom fit.Det er to forskjellige modeller. Slimfit er litt kortere bak og har et mindre "kutt" på siden. Men du har rett i at custom fit er slim ja. Slik eg har forstått det er det berre classic fit og custom fit som er dei to typane, der custom fit er meir slim enn classic fit. På sidene til RL står det berre classic fit og slim custom fit i namnet til dei ulike plagga. Viss eit plagg er custom fit skriv dei vel berre slim framføre for å spesifisere dette. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det finnes både classic, slim og custom fit. Slimfit og custom fit er mye slimmere enn classic fit. Custom fit er lengre enn slimfit. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det nokre nettbutikkar som selg PRL då? Har ingen i lokalområdet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det finnes både classic, slim og custom fit.Slimfit og custom fit er mye slimmere enn classic fit. Custom fit er lengre enn slimfit. Hvor er de såkalte slimfit modellene til PRL på siden deres da? Finner kun " Custom Slim fit " jeg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dra på Ralph lauren på S&S, be om slimfit. Se selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå