Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg spørre hvorfor du skal dit? Pique finnes i all slags passformer, så ser ikke hvor problemet ligger.

Sydd inn litt bak på to :) - Bestillte over nett, vil bare ha de litt mer slim bak - kan dog være at de bedrer seg litt etter en vask.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvorfor du skal dit? Pique finnes i all slags passformer, så ser ikke hvor problemet ligger.

Sydd inn litt bak på to :) - Bestillte over nett, vil bare ha de litt mer slim bak - kan dog være at de bedrer seg litt etter en vask.

Merket på pique?

Lenke til kommentar

Jeg fikk mamma til å si inn en pique fra HM. Syns det ble kjempebra. Er jo bare å vrenge den å sy den litt inn på begge sidene, så jeg vil ikke si at du trenger å gå til syerske hvis du ikke er helt blank når det kommer til symaskiner. Og hvis det ikke blir bra er det jo bare å fjerne sømmen.

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med å sy inn piques :) ?

Vask dem på 40grader og putt de i tørketrommelen.

Da krymper de litt, men ikke nok til at passformen blir ødelagt.

Har selv gjort det med en som var for lang og det funket greit.

Men, jeg kan ikke garantere deg at det blir bra.

Piqueen har ikke godt av det.

Lenke til kommentar
Sy inn pique til 799,- ser jeg ingen grunn til en gang. Enten så hadde jeg kjøpt et annet merke som hadde passet, eller brukt den slik den er.

350,- faktisk :)

Overdox, det er Slim custom-fit. Uansett, skal vaske de, ja. Har kun prøvd classic fit irl, dårlig utvalg av PRL hvor jeg bor. Så tok bare en råsjangs (hadde ei kusine i USA) og kjøpte. Er ikke så farlig, men vil bare ha den litt slimmere.

Lenke til kommentar

Skal i et litt uformellt cocktail party på lørdag og i den anledning lurte jeg på om dere hadde noen tips til hva jeg kan ha på meg.

Siden det snart er sommer så tenkte jeg å bruke litt farger.

Hvis dere har noen tips til et litt dressy antrekk som kan kombineres med oransje chinos, kom med det!

Den som har det beste tipset kan jeg spandere en cola på ;)

Lenke til kommentar
Å se ut som du kommer fra Moods of Norway katalogen...

Ville heller satset på hvit ellers lyseblå skjorte og sort blazer

Woho, det skal jeg satse på. Og chinos fra Filippa K da. Skremmende likt 17 mai antrekket mitt som ligger i bildetråden!

Lenke til kommentar

Typisk!

De hadde ikke marineblå chinos på Kompanii her i Arendal, som da selger Filippa K, J. Lindeberg, Diesel og Scotch & Soda, så jeg må lete videre.

Hvilke merker bør jeg se etter? Kan Valient ha noe brukbart, eller bør jeg ta turen til Kristiansand?

Lenke til kommentar

Turen til Kristiansand er da verdt og ta uansett, Henrik. Blåskjell dampet i hvitløk og hvitvin på bryggen er ikke å kimse av :)

Jeg kan forresten ta meg en titt på noen butikker og se om jeg finner noen marineblå chinos i morgen. Jeg må uansett en tur på polet.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Typisk!

De hadde ikke marineblå chinos på Kompanii her i Arendal, som da selger Filippa K, J. Lindeberg, Diesel og Scotch & Soda, så jeg må lete videre.

Hvilke merker bør jeg se etter? Kan Valient ha noe brukbart, eller bør jeg ta turen til Kristiansand?

Vet de har mørkeblå NN.07 chinos på butikken på hjørnet innerst i pollen. (Husker ikke hva den heter.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...