KimNK Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Gå djupt i deg sjølv no. Kvar i all verda kan du få tak i maling? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor ikke heller kjøpe waxed jeans? (en eller annen, hva er korrekt norsk ord?) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Akrylmaling får man overalt. Bokhandlere, malebutikker, Rema 1000 og Binders er noen eksempler. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor ikke heller kjøpe waxed jeans? (en eller annen, hva er korrekt norsk ord?) Voksede dongeribukser. Lenke til kommentar
Gresss Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har bare et kjapt spørsmål jeg tenkte jeg kunne ta her istedenfor å lage en ny tråd; For en stund siden gjorde jeg et impulskjøp av en jakke. Problemet her er at den lukter litt spess, ikke dritt eller noe, men den lukter litt spess Da er spørsmålet mitt, hvordan skal jeg få ut lukten av jakka? Har vasket den flere ganger, og har latt den ligge i en plastpose i frysern i noen dager, men lukten er der fortsatt, om ikke noe svakere. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Du kan prøve å vaske den grundig en gang til og ha i skyllemiddel med mye lukt før du lar den henge ute i friluft for å tørke. Du kan óg prøve å håndvaske den med et stykke sitronsåpe. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Siden jeg hadde masse akryl maling hjemme lagde jeg meg et par waxed jeans Noen som vet hvor mye den kommer til å smitte av farge? Er ganske bekymret for det.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Snaffle: Så lenge du ikke blir våt på buksen skal det ikke være noe problem! Enig med Hansjqrg1, legg ut bilder! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Waxed jeans så jo ikke ut! Hvorfor vil dere gjøre sånt med klærne deres? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bilder kommer i løpet av dagen! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. På bakgrunn av ovennevnte ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '2' svar på allerede slettet innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor mye sånn ca. koster en permanent utretting av håret, om det er mulig? Er litt lei krøllene mine. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er du gal? Krøller er jo sååå fint. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm.. Nah.. Får ofte positive kommentarer på dem, men det plager meg at jeg nærmest får afro når håret blir langt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sånn er lillebroren min óg, men så lenge det ikke blir for langt er det utrolig fin. Jeg for min del vurderer permanent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen som har erfaringer med å sy inn piques ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til Så om du går til en syerske vil hun ikke ha nubbesjans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå