hansjqrg1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det var ikke sånn jeg oppfattet det hvertfall. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jener/damer har generelt lite peil når det kommer til herreklær.. Så du sier indirekte at du kler deg etter menns interesse, for å tiltrekke menn? Les setningen en gang til med fornuft ditt brødhue Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jener/damer har generelt lite peil når det kommer til herreklær.. Så du sier indirekte at du kler deg etter menns interesse, for å tiltrekke menn? Trenger man kle seg for noens interesse, da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har H&M fått en ny ekslusiv kleskolleksjon? Var innom H&M like ved S&S på lørdag. De fleste plaggene var ikke helt H&M pris som jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dyrere mener du? Det har jeg ikke lagt merke til. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har H&M fått en ny ekslusiv kleskolleksjon? Var innom H&M like ved S&S på lørdag. De fleste plaggene var ikke helt H&M pris som jeg hadde forventet. Tenker du mener Matthew Williams sin kolleksjon for menn? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Så du sier indirekte at du kler deg etter menns interesse, for å tiltrekke menn? Hvis det var det du leste ut av den setningen må du være ubeskrivelig treig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ja, dyrere. Var "egen" avdeling for det. Trudde først det var Matthew Williamson, men så ganske fort at jeg tok feil, siden disse plaggene var enkle og pene, mens Matthew har litt mer fargerike og frekke plagg. Edit: Nei, Anewz, tenker ikke på MW. Endret 24. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I rens er M.D formulations, det er ingen over eller under på den. Soleklart valg om man skal velge en rens I fuktighetskrem så er Biotherm en god en, kan også anbefale L'Oreal Men Expert. Ingen over og ingen ved siden, ellers så antyder du at den er på lik linje med alle andre Heldigvis så quotet jeg deg ikke bare for å fortelle deg det, men også for å spørre hvor man får kjøpt Biotherm sin fuktighetskrem? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Taxfree'n på danskebåten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som har en handleliste over ting jeg trenger for å waxe jeans? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Se her edit: Jeg ville nok ikke gjort det selv i fare for å få farge svertet av på møbler og andre ting. Endret 25. mai 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Noen som har en handleliste over ting jeg trenger for å waxe jeans? Her er en liten tutorial jeg fant om hvordan man gjør det. Det står hva man trenger og. 1. The jeans - Since the paint dries out really hard you should use jeans that have lost their form or are a size or two bigger than usual. Otherwise you may not fit in your jeans after the makeover. 2. The Paint - Get black (or whatever color) acrylic paint, a brush that's made for acrylic paint and if you want to add more shine to the look, get some soft gel gloss to mix in. You will also need a cup where you mix the paint and probably some cardboard to protect your floor. Art stores sell these supplies and are willing to help, just ask them. There are cheap and expensive paint options, depends how much you're willing to spend on your project. The black paint we purchased is called Wilson & Newton: Galleria Acrylic paint, 13€. The gloss was by Golden and it is called Gel Medium Soft Gel (Gloss), 10.70€. These were huge bottles, so we could do this operation about 10 times if we wanted to. 3. Mixing the paint - Mix about 80% acrylic paint and 20% of the gloss. If you want more shiny look, add more gloss. If you want to thin then paint, add water. 4. The Paint job - Place your jeans on the floor on top the protective cardboard (or plastic). Start painting the jeans with the paint brush. Use mild strokes along the lines of the denim. You can do as many layers as you want, if you feel that the jeans didn't get the result you wanted. My boyfriend did two layers, I did just one because I wanted a bit more rougher look. Acrylic paint dries really quickly, so you can do both sides in about one hour. After finishing both sides, let the jeans dry a few hours before trying them on, just to be sure. 5. Ta dah! - Now you got yourself some waxed jeans. Pullinging them on is like putting on jeans made out of paper, so be patient and careful. With heavy use the jeans will soften up and get more comfortable, trust me on this one. 6. Washing instructions - I don't recommend that you wash your jeans but if you absolutely must, do it in cold water without any soap. I'm warning you though, the color will bleed! If you can, take the jeans to a dry cleaner. 7. Flash your jeans - There you got yourself a cool new pair of waxed jeans. Go on and flash them! Endret 25. mai 2009 av snaffle Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Noen som har erfaringer med å waxe jeans? Farger det av mer enn raw denim jeans? Og krymper buksen mye? Jeg har et par jeans som trenger å krympe og få litt farge. Kanskje jeg skal prøve det ut.. Endret 25. mai 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg veit hvordan jeg gjør dette. Men er bare at jeg ikke veit hvor jeg skal starte for å få tak i utstyr. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 I rens er M.D formulations, det er ingen over eller under på den. Soleklart valg om man skal velge en rens I fuktighetskrem så er Biotherm en god en, kan også anbefale L'Oreal Men Expert. Ingen over og ingen ved siden, ellers så antyder du at den er på lik linje med alle andre Heldigvis så quotet jeg deg ikke bare for å fortelle deg det, men også for å spørre hvor man får kjøpt Biotherm sin fuktighetskrem? Esthetique. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Stikk på en hobbybutikk da vel. Og hvis du veit hvordan det gjøres, veit du vel og hva som skal brukes? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Veit ikke hvor det skal kjøpes. Maling er ikke min sterke side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå