Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

For all del, ikke noe skjørt eller noe. Jeg er gutt for faen. :p

 

Jeg kjører safe imorgen, som jeg tror andre kommer til å gjøre.

 

OT: Ari, skal du dit?

 

Er fullt klar over at du er gutt. Men det er forferdelig kjedelig om alle skal kle seg "safe".

Joda, greit nok det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kaporal, Prada, Armani Jeans og har mange quiksilver bukser. Står bare 1 størrelse på de. Og det er fra 30-33.

 

Forskjellige størrelser for W/L er jo helt normalt det. Selv tror jeg at du enten trenger 31/32, 32/32, 32/34 eller 31/34. " Ganske tynn " er ikke akkurat noen god pekepinn, det er da subjektivt ;)? Kommer også ann på lengden på føttene dine, ikke alle på 1.80 har like lange ben. Selv bruker jeg 32/34, har BMI på under 20 og er 189-191 høy sånn ca, lenge siden jeg målte.

Lenke til kommentar

Skulle jeg kjøpt meg noen slim-fit jeans og noen kule tettsittende tishorter med enkle motiver? Var innom strømmen storsenter samt kjøpespenteret på charlottenberg her om dagen, men fant ikke noe jeg likte!

 

Var innom butikker som Carlings, J&C, Laundry, JC, H&M, Branstad, Boys og Eurp og Dressmann, men fant ikke noe jeg likte! Hvor i pokkern handler alle dere med de kule klærne? :S

Lenke til kommentar

Hehe, ble vel litt feil:) Angående norske nettbutikker, så har jeg ingen anelse. Jeg handler sjelden fra nett, og i norske nettbutikker er det så og si aldri noe man ikke kan finne i butikker osloområdet. Jeg ser ikke problemet med å gå i butikken i stedet for å bestille fra nett, med mindre man bor veldig avsidesliggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...