Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det.

Er det den Jacob The Jeweller-klokka?

Sikkert den falske.. som ifølge mess-tv selges på mph i oslåw :)

Noen som vet hvor den butikken ligger? Eventuelt hvor mye de falske ligger på i pris? :)

 

EDIT: Er det denne?:

Mph Milesperhour AS

Jernbanetorget 6, 0154 Oslo 22 05 11 00

tror mph ligger på Byporten Shopping

Kostet rundt 600,- tror jeg :)

Lenke til kommentar

Syns det blir latterlig når folk man vet ikke har så mye penger går med slike bling-bling produkter. Syns det er patetisk å se 14 år gamle jenter med LV-vesker eller "keege" gutter med Prada (Made in Kypros) t-skjorter. Enten kjøper man ekte eller så er det faktisk mulig å kjøpe H&M klær som likevel ser OK ut.

Lenke til kommentar
Syns det blir latterlig når folk man vet ikke har så mye penger går med slike bling-bling produkter. Syns det er patetisk å se 14 år gamle jenter med LV-vesker eller "keege" gutter med Prada (Made in Kypros) t-skjorter. Enten kjøper man ekte eller så er det faktisk mulig å kjøpe H&M klær som likevel ser OK ut.

Søsteren min har LV-lommebok og veske - og vi snakker om ekte produkter. Hun er vel faktisk akkurat fjorten år gammel og. Jeg synes ikke det er sykt, så lenge man vet at hun passer på tingene sine. Men men, hver sin lyst. Fake er bare tragisk..

Lenke til kommentar
Syns det blir latterlig når folk man vet ikke har så mye penger går med slike bling-bling produkter. Syns det er patetisk å se 14 år gamle jenter med LV-vesker eller "keege" gutter med Prada (Made in Kypros) t-skjorter. Enten kjøper man ekte eller så er det faktisk mulig å kjøpe H&M klær som likevel ser OK ut.

Søsteren min har LV-lommebok og veske - og vi snakker om ekte produkter. Hun er vel faktisk akkurat fjorten år gammel og. Jeg synes ikke det er sykt, så lenge man vet at hun passer på tingene sine. Men men, hver sin lyst. Fake er bare tragisk..

Klarte å glemme det viktigste ordet i innlegget mitt; falske vesker. ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger å bruke 100 000 for at de skal huske deg altså. Vi kan jo høre med Piranha. ;)

Hehe, du har nok rett der! Det er ikke nødvendig å bruke 100.000 i året for å kunne få litt "ekstraservice" - men selvfølgelig, for at butikken skal gidde å bestille noe til deg bør du være en god kunde... Men alle de store merkene som Prada, Gucci, Yves Saint Laurent og Dolce & Gabbana gir egentlig blanke i slike "bestillinger"... ;)

 

Men det lønner seg å være fast kunde - få spesialinnbydelse til å shoppe etter at butikken stenger dagen *før* salget starter (og med et glass sprudlevann) er jo alltid kos. Husker en gang jeg så en jakke jeg ville ha til bursdagen...da holdt de den av for meg i nesten to og en halv mnd så jeg kunne kjøpe den til bursdagen min. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...