Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Enig med Hoppende Bryster. Dør forresten av nicket ditt.

 

Jeg bestilte meg et par fra whiteplimsolls.com men man finner fint noe rimelig noe på de vanlige sko kjedene. Slik jeg ser det er det ikke noe poeng i å bruke så mye penger på disse skoene siden de fort blir slitt ut uansett.

 

Flott, har noen hvite lacoste, funker vel :)

 

Hvis det er de i skinn med borrelås o.l. så fungerer de ikke.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med Hoppende Bryster. Dør forresten av nicket ditt.

 

Jeg bestilte meg et par fra whiteplimsolls.com men man finner fint noe rimelig noe på de vanlige sko kjedene. Slik jeg ser det er det ikke noe poeng i å bruke så mye penger på disse skoene siden de fort blir slitt ut uansett.

 

Mitt eller hennes? :tease:

 

Edit: Neida, de er hvite tøysko. Lignende som vans-skona!

Endret av Responsive
Lenke til kommentar

Takk takk, men det forsvinner i juni. Da er mine seks måneder med skam over.

 

Og jeg er enig i at det ikke nødvendigvis lønner seg å kjøpe dyre plimsolls. Blir som sagt fort slitt. Jeg fant et par fine lavendelblå på Bianco, men de er såklart for jenter.

Lenke til kommentar
Hvis det er designere fra Bruuns Bazaar som står bak disse buksene, så er de kanskje noe for meg. Jeg har 1 stk finbukse fra de, og den er übernice. Til og med damen sa jeg hadde skikkelig sprettrumpe i den :p

 

Har etter observasjoner fått intrykk av at du er høy, og med dette kommer så oftest lange ben. Så om jeg ikke bommer helt her, så vil de nok desværre ikke passe perfekt til deg. Selv er jeg rett rundt '90, og 34 er på hengende håret til meg. Usikker på om nn07 har 36 i lengde, men det tror jeg ikke de har.

Lenke til kommentar

"Den danske moms på 25% blir trukket fra varenes pris. Dette blir først trukket fra manuelt ved ekspedisjon av ordren. Der bliver i stedet i de fleste tilfælde opkrævet toll i Norge."

 

Den norske momsen blir vel lagt til? Så da går det opp i opp, siden begge landene har 25% moms. Så blir det tollgebyr som blir ekstra?

Lenke til kommentar
Hvis det er designere fra Bruuns Bazaar som står bak disse buksene, så er de kanskje noe for meg. Jeg har 1 stk finbukse fra de, og den er übernice. Til og med damen sa jeg hadde skikkelig sprettrumpe i den :p

 

Har etter observasjoner fått intrykk av at du er høy, og med dette kommer så oftest lange ben. Så om jeg ikke bommer helt her, så vil de nok desværre ikke passe perfekt til deg. Selv er jeg rett rundt '90, og 34 er på hengende håret til meg. Usikker på om nn07 har 36 i lengde, men det tror jeg ikke de har.

Bruker nok ca 36 i lengde ja. Hvor har du sett meg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...