Spetz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har ikke sett en eneste person med chinos på skolen min... Frakten kommer vel på rett under 100,- tenker jeg. Ok. Går for de lyseblå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 NN07 har blitt sykt mainstream på det forumet her merker jeg. Ikke bra. Hva er det egentlig folket syns er så bra med NN07 chinos? Jeg syns ihvertfall det ikke er noe spesielt med dem.. Passformen er midt på treet, stoffet er tykt og røft og utseende er greit. Er vell egentlig all den hypen forumet gir det. God passform, alle går med dem, ganske nytt merke (?) Jeg ser virkelig ikke det store i det, men nå er jeg fanboy av de andre svenske merkene. Modo pleier å kjøre mange frakfritt kampanjer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jonas!En kompis er fornøyd med et par fra Velour (Volt). Gikk inn på hjemmesiden, de så ganske bra ut Omtrent hvilken pris ligger de på? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 *snip* Gikk inn på hjemmesiden, de så ganske bra ut Omtrent hvilken pris ligger de på? Tror de ligger på mellom 700-1000,- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 NN07 har blitt sykt mainstream på det forumet her merker jeg. Ikke bra. Hva er det egentlig folket syns er så bra med NN07 chinos? Jeg syns ihvertfall det ikke er noe spesielt med dem.. Passformen er midt på treet, stoffet er tykt og røft og utseende er greit. ganske nytt merke (?) Tja, ganske nye er de - men folkene bak de er langt i fra nye. Om jeg husker rett var de designere for Bruuns Bazaar og ville prøve noe nytt. Mye av det er Japan inspirert, da de er svært fascinert av japan. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg kjøpte meg chinos fra NN samme dag som jeg startet å poste og lese her på motedelen, så vidt jeg kan huske. Så jeg kjøpte de hvertfall ikke på grunn av hype! Jeg likte de pga passform og stoff. Jeg likte de faktisk så godt at jeg kjøpte to par på en gang. De er de chinosene jeg liker best, og jeg har et ok utvalg chinos (Acne, Filippa K, Hugo Boss, H&M). Så jeg tror egentlig grunnen til at så mange har et par er at det er godt utvalg, god kvalitet (så vidt jeg vet), mange farger og god passform. Endret 19. mai 2009 av fkm Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis det er designere fra Bruuns Bazaar som står bak disse buksene, så er de kanskje noe for meg. Jeg har 1 stk finbukse fra de, og den er übernice. Til og med damen sa jeg hadde skikkelig sprettrumpe i den Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Folk må gjerne få si at de er mainstream og alt det tullet der, men de er faktisk utrolig gode å gå i. Si det er 10-20 som har de her på forumet som er aktive på denne delen, hva er sannsynligheten for at du møter en av de på gata? Hittil har jeg bare sett en som har gått med de. Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Dere? Noen som har link til de besjlignende dongeri? buksene? Knotete sagt, men tror dere skjønner Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Unnskyld =/.. My bad, reagerte på det når jeg leste det jeg og. Skyldes at jeg er trøtt/Sliten. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Klart. Det er kanskje chinos du tenker på? Stoffbukser som er veldig populære nå. Du finner nok en del linker hvis du ser litt lenger tilbake i tråden. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det beige du mener? Hvorfor skulle han ikke mener besj? Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Klart. Det er kanskje chinos du tenker på? Stoffbukser som er veldig populære nå. Du finner nok en del linker hvis du ser litt lenger tilbake i tråden. Det jeg mente ja takk skal du, skal sjekke ! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Beige jeans? Nevermind. Endret 19. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Beige jeans? Yeye. Hvor får man kjøpt de i Bergen? (Og nei, ikke beige jeans) Endret 19. mai 2009 av Responsive Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Responsive, Retro - Olav Kyrresgt 7. Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Responsive,Retro - Olav Kyrresgt 7. Takk takk Sko skal man bruke til disse da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg syns det ser finest ut med plimsolls, altså enkle, lave tøysko. Endret 19. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg syns det ser finest ut med plimsolls, altså enkle, lave tøysko. Flott, har noen hvite lacoste, funker vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå