Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NN07 har blitt sykt mainstream på det forumet her merker jeg. Ikke bra.

Hva er det egentlig folket syns er så bra med NN07 chinos?

Jeg syns ihvertfall det ikke er noe spesielt med dem..

Passformen er midt på treet, stoffet er tykt og røft og utseende er greit.

Er vell egentlig all den hypen forumet gir det. God passform, alle går med dem, ganske nytt merke (?) Jeg ser virkelig ikke det store i det, men nå er jeg fanboy av de andre svenske merkene.

 

Modo pleier å kjøre mange frakfritt kampanjer.

Lenke til kommentar
NN07 har blitt sykt mainstream på det forumet her merker jeg. Ikke bra.

Hva er det egentlig folket syns er så bra med NN07 chinos?

Jeg syns ihvertfall det ikke er noe spesielt med dem..

Passformen er midt på treet, stoffet er tykt og røft og utseende er greit.

ganske nytt merke (?)

 

Tja, ganske nye er de - men folkene bak de er langt i fra nye. Om jeg husker rett var de designere for Bruuns Bazaar og ville prøve noe nytt. Mye av det er Japan inspirert, da de er svært fascinert av japan.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg chinos fra NN samme dag som jeg startet å poste og lese her på motedelen, så vidt jeg kan huske. Så jeg kjøpte de hvertfall ikke på grunn av hype! Jeg likte de pga passform og stoff. Jeg likte de faktisk så godt at jeg kjøpte to par på en gang. De er de chinosene jeg liker best, og jeg har et ok utvalg chinos (Acne, Filippa K, Hugo Boss, H&M). Så jeg tror egentlig grunnen til at så mange har et par er at det er godt utvalg, god kvalitet (så vidt jeg vet), mange farger og god passform.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Folk må gjerne få si at de er mainstream og alt det tullet der, men de er faktisk utrolig gode å gå i.

 

Si det er 10-20 som har de her på forumet som er aktive på denne delen, hva er sannsynligheten for at du møter en av de på gata? Hittil har jeg bare sett en som har gått med de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...