Ari Gold Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Det jeg kjører mest for tiden er hvite plimsolls, eventuelt i en annen farge, med en liten brett nederst på buksen. Tror jeg dropper bretten på disse. Passer heller til chinos som ikke har så god passform. Prøvde de forrige dagen og de satt perfekt. Vil ikke ødelegge det. Endret 18. mai 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har akkurat de samme, og jeg synes det funker meget bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ari, du er vel ute etter sko som du sa i forrige tråd? Kjøp deg Mano fra Eurosko, 199,- kr og er ganske pene. Kjøpte de for 2 uker siden nå, men måtte kjøpe et par til i helga så jeg har for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvor på Sørlandet kan man finne NN.07? Regner med at jeg må inn til Kristiansand, hvilke butikker der har det?Eventuelt Tønsberg, skal ta turen inn dit snart, så det er også aktuelt. Retro i Markens og Image på Sandens/Markens. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gjorde det samme i forrige uke, Raste. De virker gode til den prisen. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Skal sjekke de ut. Spør her også. Hvor kan jeg få tak i Toms i Oslo-området? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Svean selger ihvertfall. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor på Sørlandet kan man finne NN.07? Regner med at jeg må inn til Kristiansand, hvilke butikker der har det?Eventuelt Tønsberg, skal ta turen inn dit snart, så det er også aktuelt. Hvis både kristiansand og tønsberg er alternativer vil jeg tipse om at de har det også på Jans Klær i Porsgrunn og på M i Skien. Bruk store locator på http://www.nn07.com/ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Svean selger ihvertfall. Svean? Aldri hørt om. Hvor holder de til? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Trenger en ny windbreaker, har et par fra Polo, men leter nå etter noe litt mer streetwear-inspirert, noen forslag? Har foreløbig sett på disse: Fra Cross Colours Fra Rocksmith Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Noen her som abonerer på Vogue Hommes International? Hvordan er det vica versa GQ? Jeg abonnerer på begge deler, og jeg er meget fornøyd med dem! Forskjellen er vel egentlig at GQ er et livsstilmagasin, mens VHI er et motemagasin. Det vil si at det i GQ er en del stoff om gadgets, reise, intervjuer osv, du skjønner hva jeg mener. Kan sammenlignes litt med det norske "Mann". VHI er derimot mye mer fokusert på mote, med noen få innslag av intervjuer, og litt div. annet. Jeg ville valgt Vogue hvis jeg måtte velge mellom det og GQ. Endret 19. mai 2009 av fkm Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med fkm, bare at jeg ville valgt GQ. Viss du vil ha ett blad som retter seg "kun" mot mote, velg Vouge. Viss du vil ha ett blad som retter seg mer mot en livstil (mote, reiser, gadgets) og med prisvinnende artikler om alt fra politikk til idrett, velger du GQ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ... Streetwear er ikke min sterke side. Men da hadde jeg gått for den øverste, kule detaljer og noe jeg synes er mer streetwear i mine amatør øyner. Synes den nederste ble altfor kjedelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Enig med fkm, bare at jeg ville valgt GQ. Viss du vil ha ett blad som retter seg "kun" mot mote, velg Vouge. Viss du vil ha ett blad som retter seg mer mot en livstil (mote, reiser, gadgets) og med prisvinnende artikler om alt fra politikk til idrett, velger du GQ Hm, burde kanskje skrevet grunnen til at jeg ville valgt å abonnere på Vogue. Det har ingenting med innhold å gjøre, men fordi de selger GQ mye flere steder enn de selger VHI. Før jeg tegnet abonnement på Vogue hendte det en del ganger at jeg rett og slett ikke fikk tak i det. De få stedene som tar det inn har en tendens til å ta inn ganske få eksemplarer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den øverste jakken var også i mine øyner mest streetwear (ikke at jeg kan en dritt om streetwear, but still). Så ville helt klart gått for den om det var de to det stod mellom. Clicky - om noen er interessert i telly loaferne til RL til en ok pris Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sorry, eg berre... Altså... Skal det liksom være pent? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 KinNK: Sikter du til jakkene jeg la ut? Så nei, de er ikke veldig pene, men de er stilige. Pent er som regel kjedelig når det kommer til streetwear i mine øyne. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nei, tenkte på skoa. Får assosiasjonar til tøflene til min kjære bestefar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå