Bob Dick Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvilke type solbriller "skal" man egentlig bruke til forskjellige typer antrekk? Tenkte på å gå til innkjøp av solbriller nå etter at jeg har begynt med linser, men er rimelig usikker på hva jeg skal kjøpe egentlig. Det jeg har kommet fram til på egen hånd er at det ikke skal være Wayfarers, ikke noen sportsbriller og at det ikke skal se for mye ut som et vanlig par briller med styrke hvis dere skjønner. Mulig jeg spør om litt for mye her, men.. noen svar hadde blitt satt stor pris på Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Gratulerer med dagen alle sammen! Jeg håper alle har hatt en like fin dag som meg! Gutter i bunad er så flott. Jenter også Endret 17. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som har en god fuktighetskrem for ansiktet å anbefale? Er ofte veldig tørr. Jeg har en bodylotion, men den syntest jeg tørker inn så fort. Gel hadde vell vært best. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Og jeg spør i samme slengen om det motsatte. Utover dagen får jeg ofte litt for fet/fuktig hud, uten at det er særlig dramatisk i seg selv Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Noen som har en god fuktighetskrem for ansiktet å anbefale? Er ofte veldig tørr. Jeg har en bodylotion, men den syntest jeg tørker inn så fort. Gel hadde vell vært best. Biotherm fuktighetskrem er vel en veldig god fuktighetskrem, men også veldig dyr. Kan også anbefale de jeg selv bruker A-Creme og L'Oreal Men Expert, bruker sistnevnte nå og må si at jeg syns den er ganske bra til å koste 100 kr. Endret 18. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer med dagen alle sammen! Jeg håper alle har hatt en like fin dag som meg! Gutter i bunad er så flott. Jenter også Sant. Blei såklart bunad på meg óg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sant. Blei såklart bunad på meg óg. Bilde? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Klart. Nvm ansiktsuttrykket, det blåste. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nydelig bunad, HP Hva er ca pris på Sebago docksides i Norge? (butikkpris) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Klart. Nvm ansiktsuttrykket, det blåste. Fin bunad Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nydelig bunad, HP Hva er ca pris på Sebago docksides i Norge? (butikkpris) Mener at de ligger på 1099,- +/- noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror en kompis betalte 1300 for sine for et par uker siden, på Skoringen eller Eurosko. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som vet hvilke type briller dette er? Og evt hvor man kan få tak i de? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sannsynet for at dei passer deg er nok liten, med mindre du er Omar Rodriguez-Lopez Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror en kompis betalte 1300 for sine for et par uker siden, på Skoringen eller Eurosko. Så noen par på Skoringen for noen dager siden til rundt 1.300 kr. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøper NN.07 chinos i blå i løpet av de nærmeste dagene. Skal ha meg noen sko som passer til samtidig, noen forslag? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvor på Sørlandet kan man finne NN.07? Regner med at jeg må inn til Kristiansand, hvilke butikker der har det? Eventuelt Tønsberg, skal ta turen inn dit snart, så det er også aktuelt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøper NN.07 chinos i blå i løpet av de nærmeste dagene. Skal ha meg noen sko som passer til samtidig, noen forslag? Det jeg kjører mest for tiden er hvite plimsolls, eventuelt i en annen farge, med en liten brett nederst på buksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå