hansjqrg1 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Noen som har tips til sommerskjerf? Helst ikke så veldig dyrt, da jeg prioriterer noe annet for tiden. Klarer ikke helt sette ord på hvorfor jeg liker dette, men liker det gjør jeg. Det er et tynt og lett bomullsskjerf, som selges for 250 kroner på S&S om jeg ikke husker feil. Er du ute etter noe slikt, eller mer plain etc? e; marc o polo Endret 13. mai 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Akkurat den var utrolig god match til den ene Bruuns v-halsen jeg har. Hvilket merke er det, med tanke på hvor jeg skal lete på S&S. Overraskende billig også! Flere tips til noen som er litt mer plaine hadde ikke vært dumt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Akkurat den var utrolig god match til den ene Bruuns v-halsen jeg har. Hvilket merke er det, med tanke på hvor jeg skal lete på S&S. Overraskende billig også! Flere tips til noen som er litt mer plaine hadde ikke vært dumt Matinique har tynne bomullskjerf til 200,-. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Leter etter nye jeans jeg og. Er veldig glad i helt plaine bukser, slik som Acne. Hadde en Acne Mod som ble mye brukt, men den ble ødelagt. Jeg har ganske store lår, så jeg har litt problemer med å finne bukser som jeg liker da de fleste egner seg for de som er litt smalere enn meg. Jeg er 193 cm høy, så det kan være vanskelig å finne riktig lengde i blant også. Noen preferanser: - romslige lår - smale nedentil - helt plaine, helst mørke (men ikke nødvendigvis ubehandlet) Noen tips? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Slutt å sammenlikn Moods med Ed Hardy! Jada, Moods har en tendens til å være "over the top", men det er i en helt annen klasse fordet. Jeg sammenligner da vel Moods med akkurat hva jeg vil... Enig i at Ed Hardy er verre, men Moods er fortsatt så ille at jeg aldri kommer til å tenke på å kjøpe et plagg derfra. Den Karporalbuksen var forresten utrolig stygg! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hallooo folkens! I dag var det noen pakkiser (ja jeg kan kalle dem det) som hadde en slags kanon de kjørte rundt og skøyt egg på folk, SELVØLGELIG ble jeg truffet på en HVIT RL pique jeg hadde på meg. Spørsmålet nå er: Hvordan skal jeg fjerne det? Kan jeg bare putte den på 30 grader? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er jo berre å prøve. Hvis det ikkje funkar er det ikkje værre enn å prøve med litt Vanish elns. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vaska med Zalo og kaldt vann der eggflekken var, borte nå Også satt jeg den i vaskemaskinen på 30 grader. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nokon her som har forslag til butikkar i Bergen som kan ha inne nokon slags finare vest? Helst grå eller deromkring. Lenge sidan eg har funne noko eg likte, men ettersom det mest truleg blir litt vel varmt å gå med jakke 17. mai, så hadde vest vore ei grei løysing. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tips til hvor jeg får tak i en hvit, langarmet skjorte i Bergen til en billig penge? Må være slim-fit. Skulle hatt til 17. mai, men har ikke store summen å avse. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 stakan: Det spørs vel litt kor mykje den ikkje så store summen kjem på. Første tanken min var å sjekke Selected eller noke sånt, evt om det skal vere enda litt rimeligare så sjekke H&M, Cubus eller Dressmann. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dressmann har dårlig med slimfit skjorter etter min erfaring. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stakan: Dropp Selected, Cubus og Dressmann. H&M kan ha noe greit. Jeg har ikke oversikt over butikker i bergen, men hvis det er noe lignende Match eller VIC eller noe, er det ofte en del salg på skjorter og penklær i perioden før 17. mai. Det beste tipset er jo egentlig at du bare går og kikker rundt i forskjellige herreforretninger i tillegg til H&M. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tips til hvor jeg får tak i en hvit, langarmet skjorte i Bergen til en billig penge? Må være slim-fit. Skulle hatt til 17. mai, men har ikke store summen å avse. Kjøpte på H&M, og veldig fornøyd. Normalpris er maks 150 kr, jeg fikk den litt billigere enn det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er halv pris på en del skjorter fra Sand, Boss og Rico Verro på VIC i Kristiansand. Det kan hende det er noe lignende i Bergen. Da får du en fin og bra skjorte for 500-600. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvor finner jeg helt hvite ankelsokker til en billig penge? H&M? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Slenger meg med på denne, og kunne også tenkt meg fargene svart eller grå. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva blir 17. Mai-antrekket til folket her? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Køyrer vel dress og bytter ut buksa på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå