Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så utrolig enig. Det samme gjelder for Moods Of Norway. Jeg skjønner ikke hva folk finner tiltrekkende ved de merkene.

 

Iverfar: Den ser bra ut med et brunt skinnbelte. Gjerne i kombinasjon med seilsko i samme farge.

 

Hansjqrg1: JEG VET!! Det er (med et par unntak, f.eks. cardiganen med rød striper på ermene, bomberjakken osv..) en av de kuleste kolleksjonene jeg har sett på lenge!

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Enig at Ed Hardy er hakket styggere enn Moods, men jeg har fortsatt til gode å se et plagg fra Moods jeg virkelig liker. Nå skal det sies at jeg ikke akkurat gjør en stor innsats for å lete etter kule Moods-plagg, på grunn av min generelle motvilje mot merket.. Men for all del, prove me wrong!

Lenke til kommentar
Ed Hardy er så utrolig tacky. Jeg må le når jeg ser noen gå i det, spesielt genserne. Jeg blir bare dårlig.

Ed Hardy sine bukser er forferdelig med de hodene osv påklistret bak.

 

 

Faktisk, så må denne være noe av den peneste buksa fra Kaporal på lang tid. Ganske så clean og enkel.

http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=%2027370

 

 

Tror forsatt at min neste bukse skal være fra Acne, har veldig lyst på en bukse fra dem.

Lenke til kommentar
Faktisk, så må denne være noe av den peneste buksa fra Kaporal på lang tid. Ganske så clean og enkel.

http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=%2027370

 

 

Tror forsatt at min neste bukse skal være fra Acne, har veldig lyst på en bukse fra dem.

Den er langt i fra clean og enkel. Ser du på Acne så ser du hva jeg mener med cleane, enkle og pene bukser.

 

Er den på bildet Max Raw? Har brukt dem noen ganger i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...