MagnusW Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ed Hardy er så utrolig tacky. Jeg må le når jeg ser noen gå i det, spesielt genserne. Jeg blir bare dårlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Er så utrolig enig. Det samme gjelder for Moods Of Norway. Jeg skjønner ikke hva folk finner tiltrekkende ved de merkene. Iverfar: Den ser bra ut med et brunt skinnbelte. Gjerne i kombinasjon med seilsko i samme farge. Hansjqrg1: JEG VET!! Det er (med et par unntak, f.eks. cardiganen med rød striper på ermene, bomberjakken osv..) en av de kuleste kolleksjonene jeg har sett på lenge! Endret 12. mai 2009 av fkm Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg vil faktisk tørre å påstå at Hardy er verre enn Moods... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ed Hardy er værre, ja. Generelt er Moods of Norway litt "too much", ja. Men jeg skal innrømme at jeg faktisk har en strikket genser fra Moods som er veldig fin. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Enig at Ed Hardy er hakket styggere enn Moods, men jeg har fortsatt til gode å se et plagg fra Moods jeg virkelig liker. Nå skal det sies at jeg ikke akkurat gjør en stor innsats for å lete etter kule Moods-plagg, på grunn av min generelle motvilje mot merket.. Men for all del, prove me wrong! Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Slutt å sammenlikn Moods med Ed Hardy! Jada, Moods har en tendens til å være "over the top", men det er i en helt annen klasse fordet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ed Hardy er så utrolig tacky. Jeg må le når jeg ser noen gå i det, spesielt genserne. Jeg blir bare dårlig. Ed Hardy sine bukser er forferdelig med de hodene osv påklistret bak. Faktisk, så må denne være noe av den peneste buksa fra Kaporal på lang tid. Ganske så clean og enkel. http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=%2027370 Tror forsatt at min neste bukse skal være fra Acne, har veldig lyst på en bukse fra dem. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Uff, modellen har på seg Ed Hardy sko. Men buksene var helt ok, men ikke noe for meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Buksen likte jeg ikke, som alt annet fra Kaporal. Klarer ikke helt sette fingeren på det, men liker det bare ikke. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Me neither. Så jalla ut bakfra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Uff, modellen har på seg Ed Hardy sko. Men buksene var helt ok, men ikke noe for meg. Skoene er harry ja. De er det man kan kalle GRUFULLe Hva syns folket om denne buksa fra Acne: Endret 13. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Buksen likte jeg ikke, som alt annet fra Kaporal. Klarer ikke helt sette fingeren på det, men liker det bare ikke. Må være av en hinsides bra kvalitet for å forsvare den prisen, når den ikke akkurat er pen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Raste: Den er fet til vinteren, men alt for varm nå. Endret 13. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen Acne bukser å anbefale da eller chinos? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Prøvde noen chinos fra dem i forrige uke, og de var slettes ikke verst, men jeg gikk for NN.07 i stedet Hvite eller helt lyse jeans er også fine sommerbukser. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Faktisk, så må denne være noe av den peneste buksa fra Kaporal på lang tid. Ganske så clean og enkel.http://www.emoda.no/vis_vare.asp?id=%2027370 Tror forsatt at min neste bukse skal være fra Acne, har veldig lyst på en bukse fra dem. Den er langt i fra clean og enkel. Ser du på Acne så ser du hva jeg mener med cleane, enkle og pene bukser. Er den på bildet Max Raw? Har brukt dem noen ganger i sommer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som har tips til sommerskjerf? Helst ikke så veldig dyrt, da jeg prioriterer noe annet for tiden. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Max raw er fin den, og den har super passform. Har den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå