AnewZ Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har forslag til et par jeans? Skal være helt enkle. Ikke noen harry detaljer. Budsjettet ligger på 1000 lappen. Skal prøve å legge opp noen bilder i bildetråden snart. Da kan dere få se hvordan jeg syntest de skal sitte. Jeans kan være så mangt, hvilken farge leter du etter? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Merkene til den prisen er hvertfall Acne, J.Lindeberg, ToS, Nudie, Diesel osv. Helt enkle bukser med kvalitet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Norges beste blogg, uten tvil: http://oslofashion.blogspot.com/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) *bah, trøtting* Konklusjon: Mr. is not amused. God natt. Endret 11. mai 2009 av KimNK Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen gode tips til hvordan man kan unngå å få "knær" i bukser? Jeg pleier alltid å dra opp buksen litt ved kneet når jeg setter meg, men jeg lurer på om det er noe annet man kan gjøre? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Noen som har erfaring med Turnbull and Asser og om det er mulig og finne i Norge? EDIT: Noen som tar på seg utfordringen og lager en "ordbok"? Med div. forskjellige plagg, hva de er osv. Så slipper folk å lure på hva chinos f.eks er. Endret 11. mai 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er vel det man har wikipedia/google for.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Forslag til belte til lyseblå chinos (nn.07)? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som vet om det er forskjell på størrelsene til WeSC på det amerikanske markedet kontra det norske? Vurderer å kjøpe en genser fra dogfunk.com. Jeg går vanligvis i small i den type genser. Noen som har bestilt noe fra Dogfunk, eller vet om et annet sted de har WeSC Zoltan, norske butikker? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har erfaring med Turnbull and Asser og om det er mulig og finne i Norge? EDIT: Noen som tar på seg utfordringen og lager en "ordbok"? Med div. forskjellige plagg, hva de er osv. Så slipper folk å lure på hva chinos f.eks er. Haha. Artig kar han der da. "is that a dildo on your head, or are you just happy to see me?" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Iallefall i skandinaviske butikker går jeg for L i mine WeSC klær, dog har jeg noe i M som passer. I amerikanske butikker kjøper jeg M. Er ca. 187 høy, slank. Hmm, da er det jo kanskje litt sjansespill... Jeg får ta frem målebåndet (selv om jeg ikke har et ) Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær? off, jeg betalte 1500 for en ed hardy genser her om dagen alt for dyrt . haha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, for Ed Hardy er det altfor mye. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det samme kan man si om andre hobbyer, f.eks. ved bil. Det er en prioritering man gjør på grunn av interesse innenfor området. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har du interesse for klær kjøper du ikke Ed Harry. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det samme kan man si om andre hobbyer, f.eks. ved bil. Det er en prioritering man gjør på grunn av interesse innenfor området. Snakker mer om at Ed Hardy ser forjævlig ut, i mine øyne. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det kan godt være. Innlegget mitt var derimot rettet mer på generelt basis. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://men.style.com/fashion/collections/F...EN/review/RLMEN Mye kult. Ikke bare fra RL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå