Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kler meg i ganske normale klær...kjøper ofte klær fra Jack & Jones, Blend of America o.l. Synes ofte man finner stilige klær (dette er jo individuelt selvsagt) der, og de koster deg ikke skjorta. Har hørt at jeg kler meg bra også, og er fornøyd med det. Liker spesielt t-skjorter med morsom tekst :)

 

Nå som vi snakker om klær her, har dere noen webshopper å anbefale? Har sett et litt spesielt utvalg av klær på www.krapyl.no

Lenke til kommentar
Pleier butikker som fører et merke, men kanskje ikke har en viss modell inne å bestille opp til neste leveranse om kunder ønsker det?

Jeg har ikke hatt erfaring med annet, jeg antar at det er snakk om rimelig velrennomerte forretninger her. Unntaket er når merket har flere kolleksjoner og butikken ikke tar inn den du ønsker å kjøpe fra, da kan problemer oppstå. Det kan vel være verdt å nevne at det etter all sannsynlighet ikke holder å snakke med den tilfeldige ansatte deltidshjelpen, men det burde butikkpersonalet være utmerket godt klar over selv.

Lenke til kommentar
Pleier butikker som fører et merke, men kanskje ikke har en viss modell inne å bestille opp til neste leveranse om kunder ønsker det?

Jeg har ikke hatt erfaring med annet, jeg antar at det er snakk om rimelig velrennomerte forretninger her. Unntaket er når merket har flere kolleksjoner og butikken ikke tar inn den du ønsker å kjøpe fra, da kan problemer oppstå. Det kan vel være verdt å nevne at det etter all sannsynlighet ikke holder å snakke med den tilfeldige ansatte deltidshjelpen, men det burde butikkpersonalet være utmerket godt klar over selv.

Takk for svar. Bare så en Tiger-jeans på zoovillage jeg likte, men de sender ikke til Norge grunnet at vi ikke er med i EU. Så får sjekke ut i butikkene her i Skien om noen av de enten har den modellen, eller kan bestille opp.

Lenke til kommentar
En helt vanlig jeansmodell du har navn og størrelse på kan neppe bli noe problem, men det blir jo du som må ta på deg risikoen dersom buksen er i feil størrelse.

Nja. Det spørs jo litt da.

 

Jeg fikk Follestad til å bestille opp en D&G-bukse en gang, men den satt jo styggere enn det meste. Vel har D&G ofte litt spesielt snitt og sånn, men den ble litt FOR spesiell. Uansett. Han homoen der var enig i at den ikke passet emg, og jeg betalte ikke en dritt. De forsøkte vel å selge den til en annen, og de visste at jeg var "fast" kunde der.

 

Dog kan det jo være at det er vanskligere å få solgt noe spesielt i Skien enn i Oslo...

Lenke til kommentar

Burde vel egentlig ha formulert meg annerledes; dersom butikken finner det usannsynlig at de kan få solgt varen til en annen, og du ikke er en særs god kunde, forplikter du deg nok i de fleste tilfeller til å kjøpe varen. Det vil alltid finnes unntak.

 

De gangene jeg har fått butikker til å bestille inn ting har det stort sett vært særere produkter som det hadde vært rimelig vanskelig å få solgt til noen andre i etterkant.

Lenke til kommentar
En null for mye? :p

Nei. Det er ikke så mange butikker at det gjør noe i Tønsberg, så en ender fort vekk opp i samme butikk veldig ofte (selvfølgelig handler en også andre steder, men det blir jo unektelig mest på hjemstedet).

 

Men, det er vel ikke sikkert man trenger å handle fullt så mye for å slippe å betale et depositum... ;)

Lenke til kommentar
Burde vel egentlig ha formulert meg annerledes; dersom butikken finner det usannsynlig at de kan få solgt varen til en annen, og du ikke er en særs god kunde, forplikter du deg nok i de fleste tilfeller til å kjøpe varen. Det vil alltid finnes unntak.

 

De gangene jeg har fått butikker til å bestille inn ting har det stort sett vært særere produkter som det hadde vært rimelig vanskelig å få solgt til noen andre i etterkant.

Stemmer. Om jeg får de til å bestille opp buksen tror jeg den passer. Alt annet jeg har er i 32/34. Tiger har vel samme definisjonen på en tomme og slikt går jeg ut fra. Eller er det mer som spiller inn? :hmm:

Lenke til kommentar
Burde vel egentlig ha formulert meg annerledes; dersom butikken finner det usannsynlig at de kan få solgt varen til en annen, og du ikke er en særs god kunde, forplikter du deg nok i de fleste tilfeller til å kjøpe varen. Det vil alltid finnes unntak.

 

De gangene jeg har fått butikker til å bestille inn ting har det stort sett vært særere produkter som det hadde vært rimelig vanskelig å få solgt til noen andre i etterkant.

Stemmer. Om jeg får de til å bestille opp buksen tror jeg den passer. Alt annet jeg har er i 32/34. Tiger har vel samme definisjonen på en tomme og slikt går jeg ut fra. Eller er det mer som spiller inn? :hmm:

Det er jo snittet, hvordan den sitter på deg og sånn da. Noen ting sitter ikke i det hele tatt på akkurat kroppen din. Men det er jo en sjanse man må ta..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...