HOHOHOHO222 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet prisen/kan gjette prisen på Vetiver Tonka fra Hermès? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 clicky, virker som den eneste måten å få tak i den parfumen er via ebay eller få noen til å kjøpe til deg. Selges visstnok bare i utvalgte hermes butikker i statene. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tips til sommerjakker? Helst halvveis formelle. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 clicky, virker som den eneste måten å få tak i den parfumen er via ebay eller få noen til å kjøpe til deg. Selges visstnok bare i utvalgte hermes butikker i statene. nei nei. Parfymen selges i Hermès butikken på S&S. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 I stand corrected. Var bare det jeg leste, når jeg googlet det. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er ute etter en slim, grå, dress. Pristaket ligger på 5000,- Jeg er en rimelig høy person og brede skuldre. Noen tips? Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Brede skuldre og slim dress høyres ikkje ut som ein bra kombinasjon. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det kom kanskje litt annerledes frem enn det jeg faktisk mente. Jeg er en høy person som har et normalt spenn over skuldrene, i motsetning til mange andre høye personer - som har en tendens til å se veldig 'hengslete' ut Det er alikevell ikke det jeg spurte om heller. Jeg er ute etter en dress som passer godt for personer som er litt over gjennomsnittet i høyden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Kom gjerne med et tall, har hørt at ToS sine dresser er bra på høye og slanke personer. Litt over gjennomsnittet, mener du da rett over 1.80? Endret 9. mai 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Fire poster opp skrev jeg at pristaket er 5000kr Jeg er 190. Endret 9. mai 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, kanskje en av grunnene til at jeg anbefalte ToS var netopp det pristaket? http://www.modo.as/ds_product_info.php/cPa...products_id/532 http://www.tigerofswedenshop.com/category/browse/suits/1/158 osv. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Eg gikk for ein Tiger New Bates, er eit par cm lavare enn deg sjølv. Den ligg som regel på 5 blank. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, kanskje en av grunnene til at jeg anbefalte ToS var netopp det pristaket? Ah, beklager. Jeg trodde du mente tall som i pristak! Definitivt et par dresser der jeg kan sjekke ut. Takk for tipset begge to. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Kommentarer på disse solbrillene? Hadde tenkt på sorte i utgangspunktet. Overraskende vanskelig å finne helsorte som er billige. Edit: etter hvert som jeg tenker på det er ikke de to siste så aktuelle. Endret 10. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tja, du skiller deg i hvert fall ikke ut. Jeg kunne seriøst ikke skimte noen uten Wayfarer-kopi i Bergen forrige helg. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 50 kroner på Whitewater i Oslo for svarte Vans, Wayfarer-kopi. Er ikke 100 % sikker på at de har dem lenger, men verdt å sjekke hvis du har lyst på dem. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tja, du skiller deg i hvert fall ikke ut. Jeg kunne seriøst ikke skimte noen uten Wayfarer-kopi i Bergen forrige helg. Solbriller er stress, er alltid i tvil om hva som er "herrebriller". Derfor endte jeg opp uten solbriller i fjor sommer. Hva da med de røde, er det unisex kanskje? Hehe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Solbriller ja... Kunne tenkt meg et par med solbriller, siden jeg klarte å tråkke på glasset til mine. Noen som har tips til noen fete, ikke alt for dyre, og gjerne med litt "knæsje" farger (rød, blå, turkis, gul, grønn osv.), er lei av sorte eller sølvfargede briller. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har forslag til et par jeans? Skal være helt enkle. Ikke noen harry detaljer. Budsjettet ligger på 1000 lappen. Skal prøve å legge opp noen bilder i bildetråden snart. Da kan dere få se hvordan jeg syntest de skal sitte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå