Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Håper da vi ikke har samme dress =P Min er også grå! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da kan vi matche lizzzm <3 <3 <3 Gahh, jobb er fryktelig kjedelig i dag... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Trenger noen T-skjorter og piqueer som har en grei pris, er det beste og kjøpe de på H&M.? Er jo veldig rimelig der. I allefall, noen tips? Endret 8. mai 2009 av Raste Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sats heller på Zara viss du har muligheten Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen her som har erfaring med shopping i London? Skal en tur dit i sommer, så trenger tips til butikker som er verdt og ta en tur innom. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sats heller på Zara viss du har muligheten Hvor kan jeg finne Zara? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sats heller på Zara viss du har muligheten Hvor kan jeg finne Zara? Bogstadveien, Oslo. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sats heller på Zara viss du har muligheten Hvor kan jeg finne Zara? Er ikke Zara på Kolbotn Torg da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bor i Follo, så Trondheim blir nok i det lenge strået for meg. Men Majorstuen og i Bogstadveien går fint Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er ikke Zara på Kolbotn Torg da? Ser sånn ut i fra hjemmesiden, men kan ikke huske jeg fant mye spennende sist jeg var der. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen her som har erfaring med shopping i London? Skal en tur dit i sommer, så trenger tips til butikker som er verdt og ta en tur innom. Dra til Oxford street. Der finne du alt du kan drømme om. Selv går jeg nok for bunaden min 17. mai Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ligger Zara omtrent på samme prisnivå som H&M? Jeg har aldri vært i en Zara-butikk, merkelig nok. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ligger Zara omtrent på samme prisnivå som H&M? Jeg har aldri vært i en Zara-butikk, merkelig nok. Nei, det er litt dyrere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Litt dyrere og bedre kvalitet, så vidt jeg har forstått. Angående London - Oxford Street, Selfridges og Harrods har mye pent. Dessuten har du (New) Bond Street, der du finner mange pene butikker. PRL har blant annet flaggskipsbutikken sin der, og du har LV, Burberry med mer. Ligger forøvrig Burberry rett ved Harrods. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Takk! Har dog hørt at Harrods er meget dyrt og at man finner de samme produktene til en billigere penge andre plasser i London. At butikken er mer en serverdighet, hehe. Hva med brukt butikker? Kan tenke meg at det finnes noen kupp her i London, noen anbefalinger? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå er dette min tankegang, men hvis jeg først skal til utlandet vil jeg forsøke og finne noe de kun har der, og ikke gå på de store merkehusene man finner over alt i verden. Jeg ville også satset på outlets for gode kjøp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Takk! Har dog hørt at Harrods er meget dyrt og at man finner de samme produktene til en billigere penge andre plasser i London. At butikken er mer en serverdighet, hehe. Stemmer helt og holdent, men ta deg en tur innom uansett om du planlegger kjøp eller ikke. Verdt et besøk. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.otticanet.com/img/loghi/police_promo.jpg Hvilke Police briller er det Beckham har på seg på dette bildet? Har leita litt, men finner ikke de, kunne tenke meg slike når sommersveisen kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå