sk1rty Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Chuck har bra klesstil. Det bildet der vil jeg tro uten å være helt sikker kommer fra han selv, altså som person Ed Westwick og ikke Chuck Bass. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror det er når han kommer i nesten-bråk med Dan utenfor hotellet i sesong en. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Morsomt. Eller, like fullt interessant. Tydelig at en større del av deltakerne i tråden ser på "Gossip Girl". Tror ikke det er slik på villmarksdelen av forumet, for å si det slik. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Morsomt. Eller, like fullt interessant. Tydelig at en større del av deltakerne i tråden ser på "Gossip Girl". Tror ikke det er slik på villmarksdelen av forumet, for å si det slik. Aldri undervurder Gossip Girl. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal kjøpe meg en polo ralph lauren shorts over nettet. Da lurer jeg på hvordan størelsene er i forhold til bukser? Bruker alt fra 30-33 i bukser. Jeg er nesten 1.80 høy og ganske tynn. Hva slags størelse er bra for meg? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er størrelsene 46, 48, 50, 52 etc? Jeg er ihvertfall 180 og ganske tynn, og jeg bruker 48. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg bruker 48 selv. S i alt annet, bukser varierer fra 30-32 (Jay Set fra J.L 34). Edit: Tozva, hvilken side bestiller du fra? Endret 7. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Morsomt. Eller, like fullt interessant. Tydelig at en større del av deltakerne i tråden ser på "Gossip Girl". Tror ikke det er slik på villmarksdelen av forumet, for å si det slik. Heite kvinnfolk og mye bra outfits. Det fungerer når man ikke har noe bedre å gjøre. Men nå vil jeg jo gjette på at vi på denne delen av forumet er mer opptatt av klær også. Endret 7. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg bruker 48 selv. S i alt annet, bukser varierer fra 30-32 (Jay Set fra J.L 34). Edit: Tozva, hvilken side bestiller du fra? Tenkte Ebay. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Pass på litt når det gjelder fakes. En med 99 posetive kan finne på å selge fake. Snakker av erfaringer. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fryktelig kjedelig det er her fortiden egentlig.. Så, hva planlegger folket å gå i på 17.mai? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Presterte å spjære opp et lite hull i jeansa mine idag når jeg spilte fotball, hva gjør jeg nå? Det er snakk om favorittparet mit. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kommer helt ann på størrelsen på hullet og plasseringen da, men er det lite og ikke veldig synlig burde det være mulig å sy på en pen måte. Men det skal veldig godt gjøres at det blir like pent som det var før hullet. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan jeg ta buksene med til en skredder og få den sydd? Det er et relativt lite hull med skrittet, nedfor smekken. Buksene er ganske røffe fra før av så gjør nok ikke noe at den blir sydd litt på. Takk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jepp, det kan man Håper du har lært nå hvertfall, spill ikke fotball med favoritt jeansen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dressjakken til skredderen i dag. 700,- for å legge opp ermene og sy den inn litt. Helt klart verdt det! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ja, var dyrere enn jeg kan huske. Til 17.mai blir det dressen fra Filippa K og pensko fra Masaitier.. Hva har du tenkt på Homme? Direkte link til skoene. Tja, kan sikkert ordne det før jeg skal ut på byen når den tid kommer Endret 8. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg krever bilde av både dressen, skjorta og slips bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tar forbehold om varmt og skyfritt: Grå dress fra Fillipa K tidlig på dagen, også hvite jeans, lyseblå skjorte, marineblå blazer med rødt tørkle og sorte pensko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå