Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pique ser selvfølgelig best ut alene. Men har sett værre antrekk enn pique og blazer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Faktisk et bilde av polo+skjorte: Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Joda, men kan ikke si jeg syntes det så så bra ut Blazer=skjorte Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blazer=skjorte Nå ble jeg usikker på hva du mener, eller så har jeg misforstått noe til de grader. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tipper han mener at blazer skal brukes med skjorte. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Godt tippet Ser det kan misforstås, dårlig formulert. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Faktisk et bilde av polo+skjorte: Det der så jo helt dust ut. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Saa hakket verre ut enn et bilde jeg saa her i York. Var i utstillingsvinduet til en butikk, der hadde de bilde av en fyr med to poloer paa seg, begge med kragen "poppet". Latterlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Saa hakket verre ut enn et bilde jeg saa her i York. Var i utstillingsvinduet til en butikk, der hadde de bilde av en fyr med to poloer paa seg, begge med kragen "poppet". Latterlig. Om du har sett GG, så har C.Bass noe lignende. Riktignok med skjorte og en pique under tror jeg, er hvertfall 2 farger. Ser overraskende bra ut Om det er noe mange andre bruke og se bra ut, er sikkert noe helt annet Skjorter under rugbys åg, det bruker hvertfall PRL mye i " utstillingsvinduer ". Uansett, hva tycks ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Veldig enkel og grei, vurderer aa kjoepe en slik en her i York foer jeg drar. Fant Burberry og PRL-piqueer til £35! Det er fin pris! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Når skal du hjem ? Om du har noe plass, feel free til å kjøpe til meg også Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skoletur, flyr med Ryanair, og dessverre ligger jeg nok akkurat rundt 15kg-grensen - saa jeg kan nok ikke handle til noen! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Synes fargene var litt for like, sånn at det blir litt kjedelig... I tillegg har han poppet kragen Men pene plagg hver for seg, selv om jeg ikke helt likte fargen på cardiganen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal ikke Chuck ha veldig elegant klesstil? Kan ikke si akkurat det bildet var noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mente egentlig: hva syns dere om pique under cardigan? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal ikke Chuck ha veldig elegant klesstil? Kan ikke si akkurat det bildet var noe å rope hurra for. Anbefaler deg å se noen episoder av Gossip girl, så kan du jo bedømme selv. Men jo, jeg vil karaktrisere hans klesstil som elegant. Syntes ikke det bildet ser så aller værst ut, har sett mye værre ting for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå