Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

25at6dj.jpg

 

 

Noen som har peiling på hvilken type " skjerf " som blir brukt her og hvor det er mulig å få kjøpt slike?

 

EDIT: Skylder på at jeg er meget trøtt. Bilde lagt til.

 

Sett på Gossip Girl nå? :p

 

Vittig svar, det skal du ha ;) - Er en god stund siden nå da, men kom på det i dag (ser igjennom hele driten over again med min kjære, hehe!). Du har vell ingen aning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe de har noe som ligner på Vic i Kristiansand om jeg ikke husker feil, men det hjelper vel ikke deg stort. En ting skal det programmet ha, det er mye bra outfits der :)

 

Hm, har Vic i Sandnes trodde jeg, så får reise der og se da! Alene det med klærne er god nok grunn til å se på det, alle kommenterane til Chuck gjør det til en bonus ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er piqueene til Polo RL Golf med tanke på størrelse? Bruker S i JL, og de sitter perfekt, men hos Lyle & Scott, blir S kanskje bittelitt for smått, og M sitter litt dårlig. Noen som kan gi en sammenligning med størrelsene i disse merkene?

Lenke til kommentar

Har selv pique fra alle merkene du nevner. J. Lindeberg er den største når det gjelder small ja. L&S er utrolig liten, men jeg bruker small der også, har man ikke lovehandles osv ser jeg ingen grunn for ikke gå i noe som sitter. RL sine custom fit er litt større enn L&S, men fortsatt tettsittende på meg.

Lenke til kommentar

Siden det er så dødt her for tiden så får jeg starte en diskusjon. Hva mener dere om dette?

 

 

"How can I layer my polo?

 

The polo shirt is one of the most versatile pieces in your wardrobe and pairs perfectly with a number of men’s essentials. For a modern take on timeless style, wear a polo under a navy blazer in a slim-two button silhouette. A black or tan linen blazer looks sharp with an intense-even neon-colored-polo shirt and jeans. If you’re considering a more casual look, layer a long-sleeved T-shirt, Henley or button-down under a short-sleeved polo."

 

 

Har fått inntrykk av at flesteparten her(?) mener at polo's passer best helt alene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...