AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som har peiling på hvilken type " skjerf " som blir brukt her og hvor det er mulig å få kjøpt slike? EDIT: Skylder på at jeg er meget trøtt. Bilde lagt til. Sett på Gossip Girl nå? Vittig svar, det skal du ha - Er en god stund siden nå da, men kom på det i dag (ser igjennom hele driten over again med min kjære, hehe!). Du har vell ingen aning? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe de har noe som ligner på Vic i Kristiansand om jeg ikke husker feil, men det hjelper vel ikke deg stort. En ting skal det programmet ha, det er mye bra outfits der Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe de har noe som ligner på Vic i Kristiansand om jeg ikke husker feil, men det hjelper vel ikke deg stort. En ting skal det programmet ha, det er mye bra outfits der Hm, har Vic i Sandnes trodde jeg, så får reise der og se da! Alene det med klærne er god nok grunn til å se på det, alle kommenterane til Chuck gjør det til en bonus Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sant. Det er artig med noen som er såpass kyniske en gang i blant. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvordan er piqueene til Polo RL Golf med tanke på størrelse? Bruker S i JL, og de sitter perfekt, men hos Lyle & Scott, blir S kanskje bittelitt for smått, og M sitter litt dårlig. Noen som kan gi en sammenligning med størrelsene i disse merkene? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har selv pique fra alle merkene du nevner. J. Lindeberg er den største når det gjelder small ja. L&S er utrolig liten, men jeg bruker small der også, har man ikke lovehandles osv ser jeg ingen grunn for ikke gå i noe som sitter. RL sine custom fit er litt større enn L&S, men fortsatt tettsittende på meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hva syns folket om disse skoene her: Skal bare ha denne som midlertidig da jeg skal ha noen andre etterhvert, men venter litt med det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser jo ut som noen helt greie plimms - Men har du prøvd de? De passet overhodet ikke på mine føtter, å ble seende ut som 2x mursteiner på føttene. Råder deg til å prøve de på hvertfall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, såppas. Får prøve de, skal dra for å kjøpe shorts på H&M i dag, så for prøve de om jeg kommer over de da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjøpte dei i samme tanke som deg. Funkar greitt som nødløysing, men be prepared for gnagsår. Sålen er ganske dårleg tilpassa i hælen. Ålreite å gå i sånn generelt sett. Menmen. 150,- wth. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, det er sikkert ganske så dårlige i sålen og kvaliteten. Men dog, skal kun ha dem som nødløsning i et par uker, og det med gnagsår skremte meg. Hater gnagsår Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Synes da ikke blazeren på forrige side var ille - vurderer nesten kjøp! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så etter de Mono (?) skoene som Jonas hadde kjøpt, men de hadde ikke min str. De skulle jeg ha, men sånn gikk det ikke. Ikke med H&M shortsen heller, dem hadde ikke den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvilken butikk var du på? De har de også på Eurosko i alle størrelser ( om du ikke er 48+++ ) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Var på Eurosko på Ski Storsenter, og jeg bruker 46/47 noe som dem ikke hadde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Siden det er så dødt her for tiden så får jeg starte en diskusjon. Hva mener dere om dette? "How can I layer my polo? The polo shirt is one of the most versatile pieces in your wardrobe and pairs perfectly with a number of men’s essentials. For a modern take on timeless style, wear a polo under a navy blazer in a slim-two button silhouette. A black or tan linen blazer looks sharp with an intense-even neon-colored-polo shirt and jeans. If you’re considering a more casual look, layer a long-sleeved T-shirt, Henley or button-down under a short-sleeved polo." Har fått inntrykk av at flesteparten her(?) mener at polo's passer best helt alene? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes ikke det passer, spessielt kraven ødelegger. Men det er meg da, de fleste synes faktiskt det passer. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Passer best alene mener nå jeg ihvertfall Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan ikke se for meg at det er så veldig pent med blazer og polo. Post bilde av godt eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå