Ari Gold Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Til han som spurte etter dress, Sjekk ut Skonnord på Ski Storsenter. Har selv en dress derfra og de sitter som lim. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel, er ikke alle som bor i nærheten av Ski Edland Men som sant, Skonnord har massevis av kvalitetdresser. Anbefaler de dressene der eller fra Bertoni. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nei, sant det. Men han sa i Oslo/Akershus området, og da er Ski et godt alternativ Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En ting til når jeg først er i gang! Hvor får man tak i fete plims i Oslo? Så Jonas sine fra Mano, de var ok. Vil ha noe i den duren, men det finnes ikke akkurat et mangfold av størrelser. Virker som denne typen sko er forbeholdt jenter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Plims jenter? Nå som sommeren har kommet får man jo tak i plims over alt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er ikke egentlig trenchcoats regnjakker?Hva syns vi om å bruke dem når det er fint vær? Jeg har ikke problemer med å bruke trenchen min selv om det ikke renger. Så lenge det blåser og er overskyet går det fint. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Plims jenter? Nå som sommeren har kommet får man jo tak i plims over alt. Få et eksempel da, sånn at jeg har noe å gå etter. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei. Har tenkt å bestille meg en shorts fra nettet, men er litt usikker på størrelser. På den siden kunne man velge i størrelser som 46, 52 osv, men det er ikke tall jeg kjenner meg igjen i. Noen som har bestilt derifra før og kan si noe om størrelsene? Er ca 1.88 og veier 75kg, så vi karakterisere meg som en medium/large-ish kar. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skyt meg om jeg tar feil, men vil tro at du trenger 50 eller 52 - Er jo ikke værre enn å reise til en butikk som selger shortsen å prøve den på, først. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo, jeg vet jo det da. Bor dessverre litt avsidesliggende så det er litt stress å finne en butikk som selger den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Få et eksempel da, sånn at jeg har noe å gå etter. Om hvor du kan få tak i plims? Alle skobutikker. Edit: Størrelse på jeans du bruker? Edit1: Spørsmålet var til deg OrjanB. Endret 4. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Plims til 100kr: http://www.whiteplimsolls.com/ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Plims til 100kr: http://www.whiteplimsolls.com/ Da var 1x par bestilt. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk for link, bestiller etterpå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Noen som har peiling på hvilken type " skjerf " som blir brukt her og hvor det er mulig å få kjøpt slike? EDIT: Skylder på at jeg er meget trøtt. Bilde lagt til. Endret 4. mai 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=...mp;type=product http://www.hm.com/no/#/styleguides/ Kan bli bra den? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fikk Moods of Norway feeling, som ikke er bra. Selv er jeg ingen fan av hvite blazere/dresser. Blir for tacky. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som har peiling på hvilken type " skjerf " som blir brukt her og hvor det er mulig å få kjøpt slike? EDIT: Skylder på at jeg er meget trøtt. Bilde lagt til. Sett på Gossip Girl nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå