Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vi bor i Norge, så den passer fint når regnet besøker bakken. Endret 3. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har tenkt det samme, men kan jo bruke den etter sommeren også. I tillegg kan jeg bruke den på dager hvor det regner e.l. ToS hadde forøvrig ikke noe av interesse. Trechen snaffle har vist meg har svært gunstig pris. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det er for så vidt sant, jeg er nok litt påvirket av det gode været for tiden, husker nesten ikke hvordan regn ser ut Den er vel ganske billig også, etter det jeg husker..? 1600 eller noe slikt? Edit: Det var det jeg trodde ja snaffle Endret 3. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skal jeg kjøpe denne trechen som snaffle viste meg fra Bruuns? Den har jeg. Veldig god og ikke alt for tykk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Selv har jeg denne, ikke til regn, men når høsten nærmer seg er den utrolig god. Så syns jeg den også er hakket penere enn Bruuns sin. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har du bestemt deg enda hansjqrg1? Har veldig lyst på den selv egentlig... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Selv har jeg denne, ikke til regn, men når høsten nærmer seg er den utrolig god. Så syns jeg den også er hakket penere enn Bruuns sin. Jeg liker den også bedre enn den fra Bruuns. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fin den, men likte den fra Bruuns fordi den satt bra. Er ikke interessert i å kjøpe slikt fra nett uansett. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) mye finere den du linket til bebeluv, og for en pris! dumt at de kun har den i large. Endret 3. mai 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Synd dem ikke har småe størrelser. Jeg kjøpte for full pris en tid tilbake, da gikk jeg for small og passformen er ikke noe å klage på! Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er ikke egentlig trenchcoats regnjakker? Hva syns vi om å bruke dem når det er fint vær? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tips til trenchcoats lignende den bebluv lignet til? Dvs svart, dobbeltkneppet. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 This is Norway - det er nesten aldri fint vær. Hvis det er en kjølig høst/vår dag er det OK in my book. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Filippa K har dobbelkneppet sort trench. Veit ikke hvilken kolleksjon den kommer fra, men husker jeg tittet på den en stund tilbake. Langt i fra like fin som Minimum sin. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tenkte i ca samme prisklasse. Det hadde vært utrolig morsomt å finne en fin trench til den prisen. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du kan jo maile dem å sjekke når de får inn S/M da. Er enig i at det er fin, men jeg er egentlig set for Bruuns sin (med mindre du skal kjøpe den istedenfor snaffle). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ToS hadde forøvrig ikke noe av interesse. Jeg henvendte meg til han som var ute etter dress Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ToS sine dresser liker egentlig ganske dårlig, jakkene er altfor korte etter min mening, resten er ok, med relativt god passform. Men minus for så korte jakker Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du kan jo maile dem å sjekke når de får inn S/M da. Er enig i at det er fin, men jeg er egentlig set for Bruuns sin (med mindre du skal kjøpe den istedenfor snaffle). Ja, kanskje det.. Bare kjøp den du<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå