Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, dreit meg ut litt jeg. :p Kjøpte meg et par med chinos fra Sweet, også klarte jeg å revne kneet på dem når jeg skulle over et gjerde. Ikke spør hvorfor jeg skulle over gjerdet, det var noe jeg fikk for meg der og da. Er litt surt å bruke 600SEK på en bukse, og så revne den samme dag. :(

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp. Da jeg våknet nå så jeg at jeg har fått et hull på kneet på den nye chinosen min. Er det noe jeg egentlig kan gjøre? Er så sinnsykt surt, kjøpte den for 1 uke siden kanskje og den sitter som et skudd på meg. Men det er vel lite som kan gjøres. :no:

 

EDIT: dette har ikke med mote å gjøre, men jeg merket nettopp at jeg også har ødelagt en tann. Er det slik at jeg bør kontakte en tannlege i dag? Finnes det noen form for tannlegevakt?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp. Da jeg våknet nå så jeg at jeg har fått et hull på kneet på den nye chinosen min. Er det noe jeg egentlig kan gjøre? Er så sinnsykt surt, kjøpte den for 1 uke siden kanskje og den sitter som et skudd på meg. Men det er vel lite som kan gjøres. :no:

 

Om det bare hadde vært et lite hull på kneet på mine chinos så hadde jeg vært overlykkelig, for hos meg er hele kneet flerret opp. :p Menmen, jeg får mormor eller noe til å legge dem opp til shorts. Da får jeg noen freshe, blå shorts ingen andre har. :D

Lenke til kommentar

Akkurat den der var jeg faktisk og prøvde da jeg kjøpte jakken min på Steen og Strøm :)

 

Nå blir den ganske lite anvendelig tror jeg, i og med at sommeren så godt som er her, så jeg tror det blir litt varmt... Jeg ville ha ventet til sommeren var over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...