MagnusW Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nå som det snart er sommer, hva slags badebukser bruker dere? Quicksilver og Lacoste. Jeg trenger allikevel tips til noen kule, enkle og korte, ellers så går jeg nok for Lacoste i en annen farge. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som vet om butikker rundt Oslo området som selger lilla DC genser? vil ha! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vedder skjorta på at samtlige streetwear-butikker i Oslo-området gjør det. Sjekk ut Urban, Swag etc. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som vet om butikker rundt Oslo området som selger lilla DC genser? vil ha! Er det noe spesielt med den, eller liker du bare fargen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vet du ikke at logoflash DC gensere er pheeete? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Klart det, men min erfaring er at folk som bruker WESC og DC ikke bryr seg så mye om fargen, så lenge merket står med store bokstaver på magen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Meh, dreit meg ut litt jeg. Kjøpte meg et par med chinos fra Sweet, også klarte jeg å revne kneet på dem når jeg skulle over et gjerde. Ikke spør hvorfor jeg skulle over gjerdet, det var noe jeg fikk for meg der og da. Er litt surt å bruke 600SEK på en bukse, og så revne den samme dag. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Lyst på bomber jacket jeg. FInnes det noen alternativer til ebay når man leter etter slike? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som vet om butikker rundt Oslo området som selger lilla DC genser? vil ha! Er det noe spesielt med den, eller liker du bare fargen? Ja..Liker både merket, også har jeg lyst på den i lilla Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg trenger litt hjelp. Da jeg våknet nå så jeg at jeg har fått et hull på kneet på den nye chinosen min. Er det noe jeg egentlig kan gjøre? Er så sinnsykt surt, kjøpte den for 1 uke siden kanskje og den sitter som et skudd på meg. Men det er vel lite som kan gjøres. EDIT: dette har ikke med mote å gjøre, men jeg merket nettopp at jeg også har ødelagt en tann. Er det slik at jeg bør kontakte en tannlege i dag? Finnes det noen form for tannlegevakt? Endret 3. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det var da fælt som dere drev å ødela chinoesene Det med tanna vet jeg ikke, finn telefon nr. til nærmeste tannlege og se om du får kontakt over telefon. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hahahah. Det har eg òg klart. Reiv av knappen på innsida ved gårsdagens første dassbesøk. Ingen big deal though. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg trenger litt hjelp. Da jeg våknet nå så jeg at jeg har fått et hull på kneet på den nye chinosen min. Er det noe jeg egentlig kan gjøre? Er så sinnsykt surt, kjøpte den for 1 uke siden kanskje og den sitter som et skudd på meg. Men det er vel lite som kan gjøres. Om det bare hadde vært et lite hull på kneet på mine chinos så hadde jeg vært overlykkelig, for hos meg er hele kneet flerret opp. Menmen, jeg får mormor eller noe til å legge dem opp til shorts. Da får jeg noen freshe, blå shorts ingen andre har. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) .... Endret 10. september 2009 av Loffen1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det blir nok ikke noen skreddersyd dress for 2-4k. Du kan skjekke ut The Player og Steen og Strøm Magasin. Kan hende du finner noe på Follestad også. Man vet aldri hvor det er 17. mai salg. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skal jeg kjøpe denne trechen som snaffle viste meg fra Bruuns? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 For den prisen der, har jeg hørt mye gode ord om ToS. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Akkurat den der var jeg faktisk og prøvde da jeg kjøpte jakken min på Steen og Strøm Nå blir den ganske lite anvendelig tror jeg, i og med at sommeren så godt som er her, så jeg tror det blir litt varmt... Jeg ville ha ventet til sommeren var over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå