Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 De fleste jakkene fra Johnny er elegante, så kanskje ikke så rart. Om du har lyst på litt variasjon kan du ta en titt på S&S, der er det nok av merker å velge mellom. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Er skummelt nær å stikke og kjøpe denne jakka i morgon.Nokon som har andre forslag før eg sender meg sjølv ut i evig dårleg samvit? 3K er definitivt absolutt max. Synes ikke den passa til tradisjonelle jeans som på bildet. I tillegg har jeg for dårlig visualiserende evner til å se for meg den med andre bukser, men tror ikke jeg ville kjøpt den om jeg gikk i sånne jeans til vanlig. Endret 27. april 2009 av Quicko Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du har lyst på litt variasjon kan du ta en titt på S&S, der er det nok av merker å velge mellom. Dårlig med S&S her i Bergen. :--/ Kikka innom Acne, Pepper, Volt, Filippa K++ i dag, men fann ikkje noko veldig spanande. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har Acne egen butikk i Bergen? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Nice. Endret 27. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Du kan prøve deg på noe second hand butikker. Enkelte av mine venner pleier å finne noe kult en gang i blant. Jeg er aldri så heldig. Siden du var lei av "det vanlige", that is. Endret 27. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Om du titter litt lengre ned fra det innlegget så ser du. Aaah, var nok litt trøtt i går som ikke så det. Beklager Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har litt lyst til å abonnere på et mote blad. Noen tips? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 "Abonnement 259 kr pr. år (2 utgaver) inkl. porto og mva. Du kan når som helst si opp abonnementet. Abonnementet løper til oppsigelse." Kjedelig og bare få to blad i året da. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som har tips til noe kule "accessories", dvs pyntegjenstander som smykker osv? Bor i Tr.Heim, ellers så finnes det kanskje noen gode nettbutikker og? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har litt lyst til å abonnere på et mote blad. Noen tips? GQ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har litt lyst til å abonnere på et mote blad. Noen tips? GQ... Nice ser det man får student rabatt også på abbonement på det bladet. Link Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har litt lyst til å abonnere på et mote blad. Noen tips? GQ... Finnes det flere slike magasin? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Elle Mann er ok. Når det kommer til GQ er jeg usikker på om jeg foretrekker den britiske eller amerikanske versjonen. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke at det er et moteblad, men MANN har noe jeg synes er bra som regel i mote sidene - pluss at de skriver en del bra saker. Uansett, noen her som har noen tips til fine sko? Jeg har alltid vært typen som går i sneakers av noe slag, men nå er alle utslitte som bare pokker, og jeg regner med at det å gå med jegerstøvler ikke er helt det står på nattklubbene eller til vanlig dagsbruk. generelt bare en pekepinn på hva som er "inn" nå, og som gjerne vil holde seg "inn" resten av sommeren, synes selv at sko er det vanskeligste å finne. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Om du er ute etter det som er mainstream, er Lacoste sneakers et sikkert valg. 80% av gutta rundt her hvor jeg bor går med det. Går du med noe annet ser dem stygt på deg. Endret 29. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Får sjå om jeg liker dem. Strengt tatt litt dyrere tipper jeg en det jeg er ute etter, men men. Takk skal du ha uansett! Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ^ Lacoste sneakers ligger på rundt tusenlappen, om du lurte Haha! Så gjennomført grusomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå