PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ser en del med dem. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ser en del med dem. Det kom ikke som noe sjokk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ser en del med dem. Det kom ikke som noe sjokk. Tihi. De båndene er überteite. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skjønner ikke at folk kan synes de båndene er kule! De er som @kd sier, überteite... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 De fleste har jo K-bånd av ulikt slag da... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 De fleste har jo K-bånd av ulikt slag da... De fleste? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 De fleste som bruker bånd, mente jeg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 De fleste som bruker bånd, mente jeg. De som har de virker ikke akkurat som de som hjelper å bedre fødsels statistikken her i verden.... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 no offence, men jeg synes K båndene er überteite. Det er sånn "alle" har, så det er bare teit. Litt det samme som at J.L. logo hoods'ene har fått litt pakkis stempel... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hva er k band og sånt tull? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hva er k band og sånt tull? Tør tippe det er "hårbånd"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fallt tilfeldig over denne linken hvis noen skulle være interessert. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som vet hvor de selger ferrari sneakers? har lett meg ihjel etter dem. Har sjekket på stress, zneakers og mange andre, men ikke fnnet noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt old fashion klær? Litt sånn golf-mote. Rutete bukser, vester og skjorter. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i litt old fashion klær? Litt sånn golf-mote. Rutete bukser, vester og skjorter. Spør LarsP om golf klær Jeg har en rutete genser (noe liknende golf mønster) kjøpt på Jack & Jones Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det. Er det den Jacob The Jeweller-klokka? Sikkert den falske.. som ifølge mess-tv selges på mph i oslåw Noen som vet hvor den butikken ligger? Eventuelt hvor mye de falske ligger på i pris? EDIT: Er det denne?: Mph Milesperhour AS Jernbanetorget 6, 0154 Oslo 22 05 11 00 Endret 15. august 2005 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) I dag kjøpte jeg en grønn kosebukse, et hvitt lærbelte (sikkert ikke lær, men det ligner) med grønne perler, en grønn t-skjorte det står denimbirds på, en grønn t-skjorte med sølvtrykk, en olabukse av merket fornarina og en olabukse av merket Lee. Til sammen kostet disse klærne litt over 3200 kroner. Føler meg flink som greide å kjøpe klær helt alene, men nå er jeg lei av å dra kortet. Endret 15. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det. Er det den Jacob The Jeweller-klokka? Sikkert den falske.. som ifølge mess-tv selges på mph i oslåw Noen som vet hvor den butikken ligger? Eventuelt hvor mye de falske ligger på i pris? EDIT: Er det denne?: Mph Milesperhour AS Jernbanetorget 6, 0154 Oslo 22 05 11 00 tror mph ligger på Byporten Shopping Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I dag kjøpte jeg en grønn kosebukse, et hvitt lærbelte (sikkert ikke lær, men det ligner) med grønne perler, en grønn t-skjorte det står denimbirds på, en grønn t-skjorte med sølvtrykk, en olabukse av merket fornarina og en olabukse av merket Lee.Til sammen kostet disse klærne litt over 3200 kroner. Føler meg flink som greide å kjøpe klær helt alene, men nå er jeg lei av å dra kortet. Noen som har penger Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg fortjente det! Aldri brukt så mye av mine egene penger på en gang før bortsett fra da jeg kjøpte dataen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå