Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det.

Er det den Jacob The Jeweller-klokka?

Sikkert den falske.. som ifølge mess-tv selges på mph i oslåw :)

Noen som vet hvor den butikken ligger? Eventuelt hvor mye de falske ligger på i pris? :)

 

EDIT: Er det denne?:

Mph Milesperhour AS

Jernbanetorget 6, 0154 Oslo 22 05 11 00

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

I dag kjøpte jeg en grønn kosebukse, et hvitt lærbelte (sikkert ikke lær, men det ligner) med grønne perler, en grønn t-skjorte det står denimbirds på, en grønn t-skjorte med sølvtrykk, en olabukse av merket fornarina og en olabukse av merket Lee.

Til sammen kostet disse klærne litt over 3200 kroner.

 

Føler meg flink som greide å kjøpe klær helt alene, men nå er jeg lei av å dra kortet. :p

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Dette er klokken jeg fikk av kjæresten min til førbursdagspresang. Jeg synes den er søt. Kanskje litt stor, men jeg har begynt å venne meg til det.

Er det den Jacob The Jeweller-klokka?

Sikkert den falske.. som ifølge mess-tv selges på mph i oslåw :)

Noen som vet hvor den butikken ligger? Eventuelt hvor mye de falske ligger på i pris? :)

 

EDIT: Er det denne?:

Mph Milesperhour AS

Jernbanetorget 6, 0154 Oslo 22 05 11 00

tror mph ligger på Byporten Shopping

Lenke til kommentar
I dag kjøpte jeg en grønn kosebukse, et hvitt lærbelte (sikkert ikke lær, men det ligner) med grønne perler, en grønn t-skjorte det står denimbirds på, en grønn t-skjorte med sølvtrykk, en olabukse av merket fornarina og en olabukse av merket Lee.

Til sammen kostet disse klærne litt over 3200 kroner.

 

Føler meg flink som greide å kjøpe klær helt alene, men nå er jeg lei av å dra kortet. :p

Noen som har penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...