Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er det litt finere butikker, S&S, Skonnord, Follestad, kan noe penere klær være bra. Ellers vanlige klær du ville brukt på jobb, i butikker som J&J, JC, Boys of Europe etc.

 

Jeg søker på greit pene butikker.

Så, jeg må kle meg deretter.

 

 

Hva med Chinos, skjorte, v-hals og slips? ( kan ha slipset i ranselen ;) ) '

Mørk dongeri, skjorte og cardigan er også en slager :)

 

Likte forslagene. Eneste problemet er at jeg kun har oransje chinos for tiden. Det blir kanskje litt feil?

 

Ja, det kan også funke.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg en bukse, og nye skatesko (ja, de skal faktisk brukes til skating :) ).

 

Har sett meg ut et par chinos, i diverse farger, og vil høre folkets mening:

"Electric Blue"

"Turquoise"

"Purple"

 

Selv synes jeg at alle er ganske fete, selv om "Electric Blue" kanskje blir litt for mainstream. :p

 

Skoene jeg har sett meg ut er Nike SB Blazer "Black/Bright cactus".

 

Hva er folkets mening?

Lenke til kommentar
Jaja

Jeg er ikke helt sikker enda. Men jeg har ihvertfall lagd søknad til både tatler og zara i bogstadveien. Om jeg får jobb der er en helt annen sak. Det tviler jeg egentlig på. Men det er ihvertfall verdt å prøve.

Standard oppsett på søknad er hvertfall, hvorfor du har lyst å jobbe i akkurat den butikken og hva kan du bidra med. Det er CWen som er viktigst, men uten tidligere jobb vill jo tro dem legger vekt på en god søknad.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en bukse, og nye skatesko (ja, de skal faktisk brukes til skating :) ).

 

Har sett meg ut et par chinos, i diverse farger, og vil høre folkets mening:

"Electric Blue"

"Turquoise"

"Purple"

 

Selv synes jeg at alle er ganske fete, selv om "Electric Blue" kanskje blir litt for mainstream. :p

 

Skoene jeg har sett meg ut er Nike SB Blazer "Black/Bright cactus".

 

Hva er folkets mening?

 

Likte alle tre jeg! Litt vel hipster kanskje, men ålreite sålenge du ikke overdriver med andre farger i tillegg. Tror jeg ville gått for Turquoise selv! :)

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle søke sommerjobb hos et par klesbutikker i morgen.

Har dere noen tips til antrekk?

 

Jeg regner med at jeg ikke rekker å dra hjem å skifte etter skolen, så jeg må gå med det på skolen og. Så dress osv er utelukket.

Antrekket må helst ikke være så veldig varmt.

Har tenkt på det samme, men er litt usikker da jeg ikke vet enda om hvor lenge jeg blir på ferie i år.

Hvordan klesbutikk har du tenkt på å søke i?

Lenke til kommentar
Jakken ser ut som noe fra Johnny Love.

Stemmer det.

Men litt teit å gå rundt i -berre- Johnny Love-jakker. Hadde kanskje gjort seg med litt variasjon. =P

Men eg fell for de meste tilbake på Johnny Love når det gjelder jakker uansett, så det er vel kanskje noko i det. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...