HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle søke sommerjobb hos et par klesbutikker i morgen. Har dere noen tips til antrekk? Jeg regner med at jeg ikke rekker å dra hjem å skifte etter skolen, så jeg må gå med det på skolen og. Så dress osv er utelukket. Antrekket må helst ikke være så veldig varmt. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis det er det litt finere butikker, S&S, Skonnord, Follestad, kan noe penere klær være bra. Ellers vanlige klær du ville brukt på jobb, i butikker som J&J, JC, Boys of Europe etc. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva med Chinos, skjorte, v-hals og slips? ( kan ha slipset i ranselen ) ' Mørk dongeri, skjorte og cardigan er også en slager Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis det er det litt finere butikker, S&S, Skonnord, Follestad, kan noe penere klær være bra. Ellers vanlige klær du ville brukt på jobb, i butikker som J&J, JC, Boys of Europe etc. Jeg søker på greit pene butikker. Så, jeg må kle meg deretter. Hva med Chinos, skjorte, v-hals og slips? ( kan ha slipset i ranselen ) 'Mørk dongeri, skjorte og cardigan er også en slager Likte forslagene. Eneste problemet er at jeg kun har oransje chinos for tiden. Det blir kanskje litt feil? Ja, det kan også funke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Oransje chinos kan kanskje bli litt for trendy for noen butikker, men det kan også slå ut positivt. Hadde nok kjørt litt mer safe med mørk denim, skjorte, v-hals og eventuelt slips - men det kan bli litt varmt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, jeg tenker det kan slå begge veier. Men jeg tror nok jeg går for noen litt tryggere farger. Jeg tror Mørke jeans, skjorte, cardigan og slips er det beste forslaget hittil. Om det blir veldig varmt på skolen så bare tar jeg av meg cardiganen, og slipset tar jeg på meg senere når jeg er i oslo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan jeg spørre hvor du har tenkt å søke? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jaja Jeg er ikke helt sikker enda. Men jeg har ihvertfall lagd søknad til både tatler og zara i bogstadveien. Om jeg får jobb der er en helt annen sak. Det tviler jeg egentlig på. Men det er ihvertfall verdt å prøve. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vurderer å kjøpe meg en bukse, og nye skatesko (ja, de skal faktisk brukes til skating ). Har sett meg ut et par chinos, i diverse farger, og vil høre folkets mening: "Electric Blue" "Turquoise" "Purple" Selv synes jeg at alle er ganske fete, selv om "Electric Blue" kanskje blir litt for mainstream. Skoene jeg har sett meg ut er Nike SB Blazer "Black/Bright cactus". Hva er folkets mening? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 JajaJeg er ikke helt sikker enda. Men jeg har ihvertfall lagd søknad til både tatler og zara i bogstadveien. Om jeg får jobb der er en helt annen sak. Det tviler jeg egentlig på. Men det er ihvertfall verdt å prøve. Standard oppsett på søknad er hvertfall, hvorfor du har lyst å jobbe i akkurat den butikken og hva kan du bidra med. Det er CWen som er viktigst, men uten tidligere jobb vill jo tro dem legger vekt på en god søknad. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 CV min er jo helt tragisk. Så jeg håper de ser på søknaden ja : ) Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vurderer å kjøpe meg en bukse, og nye skatesko (ja, de skal faktisk brukes til skating ). Har sett meg ut et par chinos, i diverse farger, og vil høre folkets mening: "Electric Blue" "Turquoise" "Purple" Selv synes jeg at alle er ganske fete, selv om "Electric Blue" kanskje blir litt for mainstream. Skoene jeg har sett meg ut er Nike SB Blazer "Black/Bright cactus". Hva er folkets mening? Likte alle tre jeg! Litt vel hipster kanskje, men ålreite sålenge du ikke overdriver med andre farger i tillegg. Tror jeg ville gått for Turquoise selv! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er skummelt nær å stikke og kjøpe denne jakka i morgon. Nokon som har andre forslag før eg sender meg sjølv ut i evig dårleg samvit? 3K er definitivt absolutt max. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fet den. Så en evig kul jakke på Tatler tror jeg, Filipa. Skal se om jeg finner bilde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jakken ser ut som noe fra Johnny Love. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle søke sommerjobb hos et par klesbutikker i morgen.Har dere noen tips til antrekk? Jeg regner med at jeg ikke rekker å dra hjem å skifte etter skolen, så jeg må gå med det på skolen og. Så dress osv er utelukket. Antrekket må helst ikke være så veldig varmt. Har tenkt på det samme, men er litt usikker da jeg ikke vet enda om hvor lenge jeg blir på ferie i år. Hvordan klesbutikk har du tenkt på å søke i? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du titter litt lengre ned fra det innlegget så ser du. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jakken ser ut som noe fra Johnny Love. Stemmer det. Men litt teit å gå rundt i -berre- Johnny Love-jakker. Hadde kanskje gjort seg med litt variasjon. =P Men eg fell for de meste tilbake på Johnny Love når det gjelder jakker uansett, så det er vel kanskje noko i det. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå