boffeeen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja, 10% sånn ca på de fleste klesplagg. Ok, gensern kom på over momsgrensa også, pengerpengerpenger (velogmerke ca 4-500 kroner etter toll, men jeg synes det er mye) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hørt rykter om at det er flere PRL custom fit på Joe&julies ( sten&strøm ) til 200,- Hvem tar på seg oppgaven og kjøper til meg? 200,- for Ralph Lauren custom fit på S&S? Hvorfor så billig? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Som sagt, er bare noe jeg hørte/leste. Så jeg har ingen peiling på hvorfor det er slik, hørtes for godt ut til å være sant. Men for dere Oslo folk som er litt interessert i klær så skader det nok ikke å se etter Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan umulig stemme. Hadde det vært salg på pique hadde det vært etter sesongen, ikke starten. Nå trenger dem strengt tatt ikke sette ned prisen i det hele tatt, for å selge. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det høres veldig tvilsomt ut. Men det hadde vært fint med en av/bekreftelse. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hørte det samme på mote.no dere som bor i oslo kan dere ikke bare sjekke? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen som vet om det er noen butikker i Norge som selger Paul & Shark Yachting? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Prøv en av de øverste etasjene på S&S. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva med å bare ringe å høre? (ang. tilbud på Ralph Lauren) Lenke til kommentar
SEO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Begynner å miste tålmodigheten når det gjelder Nelly - returnerte varer for 2500,- for en måned siden. Her er svaret jeg får etter å ha kontaktet dem to ganger: HEj nej vi har desvärre ikke modtaget din reutr. den sider fast i tolden i norge. beklager meget vi arbejder påat få den hjem Ha en god dag! Returvarer som sitter fast i tollen, hva i alle dager? Endret 24. april 2009 av SEO Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hva med å bare ringe å høre? (ang. tilbud på Ralph Lauren) Jeg finner ikke nr deres. Ligger ikke på steenogstrom.no Ser allikevel at det er en på mote.no som sier at de er til 200,- . Ser ikke hvorfor noen skulle si at de har salg på dem, uten at det faktisk er tilfellet. Hvis noen får tak i nummeret og bekreftet det, da tar jeg nok turen dit etterpå. Endret 24. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det kan nok ha stemt med tilbudene. Butikken var nesten helt tom og det var 80% på mesteparten av det lille som var igjen (ingen piqueskjorter). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg kommer rett fra S&S nå, og de hadde PRL piquéer til 200 kr hos Joe & Julies (en stor outlet i 4. etg). Det var bare igjen én i L, som jeg kjøpte, og 3-4 i XL. Fargen er rød med blå hest. 2 etg under, i PRL sin butikk, fikk jeg også kjøpt et tøy belte (blått, rødt og hvitt) og en rød chino. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Og de er ekte og i orden? Kan heller ikke helt skjønne at det skal være salg på et slikt "tidløst" produkt... Finanskrise muligens - og behov for å omsette varelager i cash muligens... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 *Slå seg selv i hodet for å ikke ha kjøpt meg billige piqueer mens det var mulig* Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Og de er ekte og i orden? Kan heller ikke helt skjønne at det skal være salg på et slikt "tidløst" produkt... Finanskrise muligens - og behov for å omsette varelager i cash muligens... De er ekte, ja, og ikke noe galt med de. Kan aldri tenke meg at de ville solgt falske på S&S. Man kjenner det uansett på stoffet og kveliteten. Hele butikken er en outlet, og de har vel da restvarer fra de forskjellige lagrene omkring i Norge. Var vel 80% på det meste av det som var der. De hadde mye Polo Jeans og Hilfiger, en del jakker fra PRL, Henri Lloyd osv. EDIT: De kommer nok til å få inn flere PRL piquéer. Damen i butikken sa at de får inn klær hele tiden. Endret 24. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da får jeg ta en kjøretur ut til byen i morgen. Kunne godt ha tenkt meg å fylle opp klesskapene =D Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Blir nok nødt til å fylle opp klesskapet litt jeg og Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Var dårlig med pique på S&S J&J. Så kortet fikk tatt det litt med ro. Var noen godkjente bukser der fra Nudie, Acne og Filippa K og Armani Collezioni. Hadde litt dårlig tid siden jeg skulle på fest, så fikk ikke kjøpt noen bukser, så er mye igjen til andre Prisen var som sesongsalg. Endret 26. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 hihi, Da passer det fint at jeg har bursdag snart Får håpe alt ikke er borte innen da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå