Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å miste tålmodigheten når det gjelder Nelly - returnerte varer for 2500,- for en måned siden.

 

Her er svaret jeg får etter å ha kontaktet dem to ganger:

 

HEj

nej vi har desvärre ikke modtaget din reutr. den sider fast i tolden i norge. beklager meget vi arbejder påat få den hjem

Ha en god dag!

 

Returvarer som sitter fast i tollen, hva i alle dager? :(

Endret av SEO
Lenke til kommentar
Hva med å bare ringe å høre?

 

(ang. tilbud på Ralph Lauren)

 

Jeg finner ikke nr deres. Ligger ikke på steenogstrom.no

Ser allikevel at det er en på mote.no som sier at de er til 200,- . Ser ikke hvorfor noen skulle si at de har salg på dem, uten at det faktisk er tilfellet.

 

Hvis noen får tak i nummeret og bekreftet det, da tar jeg nok turen dit etterpå.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg kommer rett fra S&S nå, og de hadde PRL piquéer til 200 kr hos Joe & Julies (en stor outlet i 4. etg). Det var bare igjen én i L, som jeg kjøpte, og 3-4 i XL. Fargen er rød med blå hest.

pPOLO2-2401030_standard_v330.jpg

 

2 etg under, i PRL sin butikk, fikk jeg også kjøpt et tøy belte (blått, rødt og hvitt) og en rød chino.

Lenke til kommentar
Og de er ekte og i orden? Kan heller ikke helt skjønne at det skal være salg på et slikt "tidløst" produkt... Finanskrise muligens - og behov for å omsette varelager i cash muligens...

De er ekte, ja, og ikke noe galt med de. Kan aldri tenke meg at de ville solgt falske på S&S. Man kjenner det uansett på stoffet og kveliteten.

Hele butikken er en outlet, og de har vel da restvarer fra de forskjellige lagrene omkring i Norge. Var vel 80% på det meste av det som var der. De hadde mye Polo Jeans og Hilfiger, en del jakker fra PRL, Henri Lloyd osv.

 

 

EDIT: De kommer nok til å få inn flere PRL piquéer. Damen i butikken sa at de får inn klær hele tiden.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Var dårlig med pique på S&S J&J. Så kortet fikk tatt det litt med ro. Var noen godkjente bukser der fra Nudie, Acne og Filippa K og Armani Collezioni. Hadde litt dårlig tid siden jeg skulle på fest, så fikk ikke kjøpt noen bukser, så er mye igjen til andre :) Prisen var som sesongsalg.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...