Spetz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Vet ikke helt, synes lommebøker skal være så enkle som mulig, utseendemessig altså.. Endret 22. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I de siste dagene har jeg sett forvirrede mennesker som har "chinos bretten" på jeans og joggebukse. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Den kan funke på jeans, men det kjem veldig an på buksa. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bruker lommebok om vinteren og Exentri om sommeren. Har helt klart savnet den. Enkel og plass til mange kort. Funker dårlig med en stor lommebok når det ikke er alltid jeg bruker jakke, da er Exentri super!Edit: Har den i helsort. Og nye gentlemen bruker f.eks en Exentri til kort og sedler og har ytterst sjelden mynter Exentri har blitt altfor mainstream for min del. Halvparten av folket på videregående bruker dem :/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg veit. Du husker den enda =P. Imponerende hvordan dere klarer å finne slikt! Men ja, fant ikke så mange andre alternativer, den funker så fint om sommeren. Har du noen tips? Orker ikke kortholdere boksene som jeg forbinder med rånere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I de siste dagene har jeg sett forvirrede mennesker som har "chinos bretten" på jeans og joggebukse. Haha, har sett tendensen på min VGS også, men kun et par med joggebukse. Pris på Exentri ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg betalte 399,- når den kom ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har sett en noen Exentri på skolen min også, men nå kan jeg ikke skryte på meg at jeg går på skole på ett sted der alle er så spesielt trendy...kanskje noen av jentene, men hos guttene er det heller lav interesse for klær, ikke at jeg ser på dette som unormalt allikevel:P Selv holder jeg fats på en god gammel kortholder Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Nå har jo faktisk også Morris tatt inn Exentri - så du slipper å bestille på nettet også.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Nå har jo faktisk også Morris tatt inn Exentri - så du slipper å bestille på nettet også.. Da blir det nok en tur innom Morris i Sandvika i morgen. Må kjøpe meg en bag til PC og skolebøker også, hvis jeg finner noe tiltalende der da. Tror jeg kommer til å kjøpe lommeboken fra Black Chilli i tillegg. Den var bare altfor stilig. Endret 22. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg veit. Du husker den enda =P. Imponerende hvordan dere klarer å finne slikt! Men ja, fant ikke så mange andre alternativer, den funker så fint om sommeren. Har du noen tips? Orker ikke kortholdere boksene som jeg forbinder med rånere. takk gud for kortholder.. hva skulle jeg ellers brukt til å jekke ølen? var fin den exentri'en.. bare synd jeg har blitt helt avhengig av kortholderen min når jeg er på vors rundt omkring Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Foretrekker å bruke kortholderen, som alltid ligger i lomma Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kom over denne tråden: Motetreff blant forumfolk - Ble det noe av det treffet? Viss ikke, noen som ville vært interesserte i å prøve å få til et treff? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Meh, det sklei ut i det store intet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Alle redd for å komme i den kjipaste buksa. :--(((( Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 haha, ikke tull det der! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det toll på klær? Tenkte å bestille litt div. merch Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Ja, 10% sånn ca på de fleste klesplagg. Hørt rykter om at det er flere PRL custom fit på Joe&julies ( sten&strøm ) til 200,- Hvem tar på seg oppgaven og kjøper til meg? Endret 23. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå