Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker lommebok om vinteren og Exentri om sommeren. Har helt klart savnet den. Enkel og plass til mange kort. Funker dårlig med en stor lommebok når det ikke er alltid jeg bruker jakke, da er Exentri super!

Edit: Har den i helsort.

 

Og nye gentlemen bruker f.eks en Exentri til kort og sedler og har ytterst sjelden mynter :)

Exentri har blitt altfor mainstream for min del. Halvparten av folket på videregående bruker dem :/

 

:p

Lenke til kommentar

Har sett en noen Exentri på skolen min også, men nå kan jeg ikke skryte på meg at jeg går på skole på ett sted der alle er så spesielt trendy...kanskje noen av jentene, men hos guttene er det heller lav interesse for klær, ikke at jeg ser på dette som unormalt allikevel:P

 

Selv holder jeg fats på en god gammel kortholder ;)

Lenke til kommentar
Nå har jo faktisk også Morris tatt inn Exentri - så du slipper å bestille på nettet også..

 

Da blir det nok en tur innom Morris i Sandvika i morgen. Må kjøpe meg en bag til PC og skolebøker også, hvis jeg finner noe tiltalende der da. :)

 

Tror jeg kommer til å kjøpe lommeboken fra Black Chilli i tillegg. Den var bare altfor stilig.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Jeg veit. Du husker den enda =P. Imponerende hvordan dere klarer å finne slikt! Men ja, fant ikke så mange andre alternativer, den funker så fint om sommeren. Har du noen tips? Orker ikke kortholdere boksene som jeg forbinder med rånere.

 

takk gud for kortholder.. hva skulle jeg ellers brukt til å jekke ølen? ;)

var fin den exentri'en.. bare synd jeg har blitt helt avhengig av kortholderen min når jeg er på vors rundt omkring :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...