Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Spørrs hvordan brett du mener. Chinos kan ha en liten brett, mer enn det går jeg over til shorts. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Spørrs hvordan brett du mener. Chinos kan ha en liten brett, mer enn det går jeg over til shorts. Bare en kort liten brett, selvfølgelig. Snakker ikke om noen opp til knærne Forøvrig så har NN07 også veldig pene shorts. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Med fornavn bak på den ene, og etternavn på den andre. Hadde satt pris på om du kunne tatt noen bilder av de så jeg kan få sett de in real life. Får litt bedre inntrykk av de da. Trenger selv et par nye løpesko. Og skal du bruke de til trening? Og evt hvilke andre anledninger bruker du/dere joggesko? Og kombinert med hva? Endret 20. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Snaffle: Sist gang jeg var på Tatler så virket det som om selgerne ikke hadde helt kontroll på det dem dreiv med, snakker ikke om alle, men var to stk som jeg ikke var helt fornøyd med. Så regner med at det ikke har så høye krav der. Generelt så er kravene til ansatte i veldig mange klesbutikker fryktelige lave, mange er desverre mer opptatt av å ha de personene som passer best inn i den profilen butikken vil ha. hehe, dette høres veldig bra ut, for meg. Da burde det ikke være så vanskelig å få en sommerjobb. Jeg må bare ta på meg pene klær og virke ordentlig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nå skal vel ikke joggesko se superbra ut, men være komfortable og passe til dine behov. Jeg har forøvrig gått til innkjøp av disse; De er for jogging i skog, på myke stier, men fungerer også flott på asfalt. Gode å gå på, ikke altfor skrikende farger og de var rimelige - og de har Nike+! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Klarte å låse framhjulet i ein sving med scooteren, nok til at eg gjekk på trynet. så buksa mi er rimelig rivna opp, så eg treng ei ny, lys (blå), straight dongeribukse. Endret 21. april 2009 av Scarn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er rimelig bra gjort med en scooter - Anyways, prisklasse på buksen? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er rimelig bra gjort med en scooter - Anyways, prisklasse på buksen? Hehe, joda, kom nok i litt for stor fart uten å bremse før svingen. Helst under tusenlappen, men er berre å kome med forslag, så får eg sjå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ToS og Acne har nok noe for deg. Under tusenlappen kan du sjekke CM. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ToS får du ofte til så vidt under tusenlappen. Så godt som en krone. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som vet hvordan jeg skal vasken en Pasquie skjorte? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det mange her som bruker å rense skjorter osv på renseri? Hva er prisen på dette? Hva er fordelene visa vi å vaske selv i vaskemaskin? Ja, har null erfaring med slikt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Send den til rens du. Kanskje det beste. Er jo jo ikke så dyr heller det å sende det inn til rens. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Apropos rens. Har klart å gnikke talg elns. på albogane på ullfrakken min, sikkert frå eit cafèbord eller noko. What to do? Må den rensast? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rens ja, har glemt å sende Canada Goosen til rens. Er vell forskjellige priser på plagg, men jeg betalte hvertfall 300,- sist jeg hadde jakken på rens. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hva synes folket om disse lommebøkene? Tror jeg skal kjøpe begge, men er usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe Exentri walleten i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg bruker lommebok om vinteren og Exentri om sommeren. Har helt klart savnet den. Enkel og plass til mange kort. Funker dårlig med en stor lommebok når det ikke er alltid jeg bruker jakke, da er Exentri super! Edit: Har den i helsort. Endret 22. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå