Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

God mandags ettermiddag!

 

Som den gode kompisen jeg er, hvisker jeg deg herved i øret om at denne uken er det igjen klart for vareprøvesalg hos Kaare Lund:

 

Replay - Whyred - SealKay - We are Replay - Fifth Avenue Shoe Repair - Rock n Blue -

 

Hope - Shoe the Bear - Nina Jarebrink - Fornarina - What Comes Around Goes Around

 

- Vareprøver fra vår/sommer 2009.

- Lagervarer, bl.a. fra KOMA.

- Barneklær fra Replay.

 

50 - 80% rabatt i forhold til ordinær butikkpris.

 

Åpningstider:

Fredag 24. april: 09:00 – 20:00

Lørdag 25. april: 11:00 – 17:00

 

Adresse:

Kongens gt 24 (6. etg), 0153 Oslo, tlf 23 31 09 00.

 

Vareprøvestørrelser:

Dame: 38/S, 28 (jeans)

Herre: 50/L, 32-33 (jeans)

Barn: 6 mnd og 6 år.

 

Lagervarer finnes i “alle” størrelser.

 

De tar kort (også Visa/Mastercard kredittkort, men kun på beløp over 500,-).

 

Send gjerne denne invitasjonen videre, ta gjerne med en venn eller to. Du kan også melde deg på og invitere via Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=72646441895&ref=nf

 

Som om alt dette ikke var nok, inviteres du m/følge også til en tjuvstart: Torsdag 23. april: 09:00 - 20:00

 

- Og du, husk for guds skyld også å sjekke ut elefanter og pene jenter på bloggen min. Gå til www.massiv.no - der finner du min blogg øverst på høyresiden.

 

 

Mvh

 

 

Magnus

90 50 20 31

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med at S&S blir litt for mye. Du kan jo sjekke i Bogstadveien. Zara og Tatler virker som har et godt arbeidsmiljø. Noe som er viktig å få med i en søknad.

 

S&S blir mye, men tatler går?

Zara er vel verdt å prøve hos ihvertfall. Det virker jo ihvertfall som at de butikkansatte der ikke har så mye erfaring de heller :p

Lenke til kommentar

Homme: Okey, de var nok litt tøffere enn mine air max 360. Men jeg får skylde på at jeg kun prioriterte komfort når jeg kjøpte dem =P

Snaffle: Sist gang jeg var på Tatler så virket det som om selgerne ikke hadde helt kontroll på det dem dreiv med, snakker ikke om alle, men var to stk som jeg ikke var helt fornøyd med. Så regner med at det ikke har så høye krav der.

Lenke til kommentar

Har hørt fra mange at når man er så ung og det kun er en deljobb ved siden av studier osv, så har interesse veldig mye og si. Man lærer jo etterhvert :)

 

Ang. Chinos fra NN07, sykt god fit. De røde er dritrå, men "alle" kommer til å ha akkurat de denne sommeren. Derfor går jeg heller for noen av de andre fargene.

 

Fete sko, Homme.

 

EDIT: Leif

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Ang. Chinos fra NN07, sykt god fit. De røde er dritrå, men "alle" kommer til å ha akkuar de denne sommeren. Derfor går jeg heller for noen av de andre fargene.

 

Vurderer sterkt å kjøpe meg i marineblå eller beige også, men jeg må prioritere sko og shorts før det :) Går det forresten an å få lengre enn W32 L34? For 34 ble litt i korteste laget for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...