AnewZ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg kjøpte meg noen hvite lacoste sko her hinn dagen (Nei, ikke slike casual som alle går med) What? Ikke gå i gjørme og slikt så skal dem holde seg hvite lenge. Håndvask når det er nødvendig, er vell ikke vanskeligere ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Sneakers Confidental på TvNorge nå, mye artig historie og mye fete sneakers. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Sitter og ser på det, fikk utrolig lyst til å dra til Flight Club eller hva det nå het, i New York. Endret 19. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Du er ikke alene Skal til New York i sommer så blir nok en tur innom UPS var forresten på døren min på fredag for å levere de nye Nike kicksa mine, men var ikke hjemme så gleder meg som en unge til mandag! Endret 19. april 2009 av Homme Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Mye fresht ja, sitter å ser på nå. Var forøvrig kult å se hemmeligheter bak løpesko osv Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Skal til New York i sommer så blir nok en tur innom Ah, heldiggris Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Ser jo helt greie ut, hvordan passformen og hvordan de ser ut på er det derimot vanskelig å si noe på. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Hva er THE chinos merke man bør gå etter i sommer? Har hørt mye bra om NN07.. Ikke over 1000,- , så RL blir nok sikkert for dyrt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg mener NN07, de koster også rett under tusenlappen. 999,- i alle tenkelige farger Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Hvordan er passformen på NN07 Chinosene? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har lyst til å søke sommerjobb hos en klessbutikk, hvilke butikker er realistiske å søke hos, samtidig som de ikke kun har stygge klær. Jeg har ingen jobberfaring. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Mine har jeg hatet sterkt de siste årene, fulle av operasjonssår.. Men jeg elsker de. Blir over på casual, under på strand og over når det er bading wat? Bruker du to par shorts når du er på stranda? Er ikke alltid jeg bader når jeg er på stranda, av og til er jeg bare der å spiller volleyball eller tar livet med ro med en pils eller ti. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har lyst til å søke sommerjobb hos en klessbutikk, hvilke butikker er realistiske å søke hos, samtidig som de ikke kun har stygge klær.Jeg har ingen jobberfaring. Dersom du ønsker jobb i klesbutikk bør du jo vite hvilke som ikke selger stygge klær. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg vet jo hvilke butikker som selger fine klær, meg det er helt urealistisk for meg å søke der ettersom jeg ikke har noen jobberfaringer. Derfor lurte jeg på hvilke butikker som kunne ha vært realistiske for meg å søke hos, samtidig som jeg ikke ville vært flau over å jobbe der. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Du har brukt skoene over lengre tid, og sliter allikevel med gnagsåret? Eller har du nettopp fått deg nye? Har dem for første gang denne våren, så det er ikke noe langvarig problem (ennå ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Så fint vær som det er ute ble det en hvit Diesel bukse i dag. Uff, for en elendig passform! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvordan er passformen på NN07 Chinosene? Innmari bra. Jeg har lyst til å søke sommerjobb hos en klessbutikk, hvilke butikker er realistiske å søke hos, samtidig som de ikke kun har stygge klær.Jeg har ingen jobberfaring. Hva med å få en del-jobb/helgejobb på en klesbutikk? Jeg hørte med daglig leder på en klesbutikk, og jobberfaring osv var ikke nødvendig, men selvfølgelig et pluss. Var bare å sende inn en søknad, personlighet og modenhet pluss andre faktorer er like viktige som tidligere erfaringer. Dette var i en butikk hvor de blant annet solgte Sand, ToS, RL og J.Lindeberg. Så var ikke noen J&J Endret 20. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har lyst til å søke sommerjobb hos en klessbutikk, hvilke butikker er realistiske å søke hos, samtidig som de ikke kun har stygge klær.Jeg har ingen jobberfaring. Du har lyst på billigere klær du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå