Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slenger du på noen Sebago Docksides til piquet + chinos-antrekket, begynner det å bli riktig bra :) (Vel og merke hvis fargekombinasjonen sitter sånn nogen lunde)..

Sebago Docksides er et must om sommeren. Er yndlingsskoene mine. :D Har et par blå, men regner med at jeg må kjøpe noen litt lysere. F.eks. disse. Ser at PRL har noen kule også.

 

Noen norske butikker som fører Sebago?

Du kan se på linken jeg postet over (aldri hørt om butikken før, bare googlet for å finne noen jeg likte), ellers så er vel eneste butikken jeg kommer på Skosko på Høvik.

 

Vil egentlig anbefale Ebay. Du får Docksides til ca. 80 dollar, og det er ikke toll på sko.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Det er ikke verdens beste sko å gå mye i over lengre strekninger. Lite (les: ingen) demping og ganske flat såle. De første dagene i fjor sommer fikk jeg litt gnagsår bak på hælen, men etter å ha gått med de i 3-4 dager var de gått inn og har ikke hatt problemer med det i ettertid.

Når det er sagt så går jeg ofte med de på skolen og ellers på fritiden. Ikke noen løpesko selvsagt.

 

EDIT: Liker de så godt at jeg som sagt kommer til å kjøpe meg hvertfall ett par til.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg synes de passer til alt mulig. Jeans, chinos og shorts. Jeg har heller problemer med å finne noe de ikke passer til. :p Hvertfall når det gjelder den type sko. Hvilken farge(r ) man har de i spiller jo litt inn på hva man velger av farger på resten av outfite da.

 

EDIT: Men for å være mer konkret på hva jeg ofte bruker de sammen med; f.eks. marineblå chinos og en polo eller en kort shorts (blå eller beige) og polo.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Dere? Hvordan er det med hvite sko og være ute?

 

Jeg kjøpte meg noen hvite lacoste sko her hinn dagen (Nei, ikke slike casual som alle går med) men sliter alvorlig med å holde de rene, vasket de fra hånd med skrubb og fikk de noe lunde tilbake til normalen igjen.

 

Tips til å holde de hvite ? Spray elns?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...