KKake Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Hater å se mine egne knær, så, under kneet, evt. sånn at de akkurat dekker knærene. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Knærne mine er digge, så det blir nok over. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Mine er også overraskende digge, så flasher dem så ofte som mulig om sommeren. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Mine har jeg hatet sterkt de siste årene, fulle av operasjonssår.. Men jeg elsker de. Blir over på casual, under på strand og over når det er bading Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Slenger du på noen Sebago Docksides til piquet + chinos-antrekket, begynner det å bli riktig bra (Vel og merke hvis fargekombinasjonen sitter sånn nogen lunde).. Sebago Docksides er et must om sommeren. Er yndlingsskoene mine. Har et par blå, men regner med at jeg må kjøpe noen litt lysere. F.eks. disse. Ser at PRL har noen kule også. Noen norske butikker som fører Sebago? Du kan se på linken jeg postet over (aldri hørt om butikken før, bare googlet for å finne noen jeg likte), ellers så er vel eneste butikken jeg kommer på Skosko på Høvik. Vil egentlig anbefale Ebay. Du får Docksides til ca. 80 dollar, og det er ikke toll på sko. Endret 19. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg vil ha noe i denne stilen og fargen(e). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Det er den skoen jeg har. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Nice. Hvordan er de å gå med? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det er ikke verdens beste sko å gå mye i over lengre strekninger. Lite (les: ingen) demping og ganske flat såle. De første dagene i fjor sommer fikk jeg litt gnagsår bak på hælen, men etter å ha gått med de i 3-4 dager var de gått inn og har ikke hatt problemer med det i ettertid. Når det er sagt så går jeg ofte med de på skolen og ellers på fritiden. Ikke noen løpesko selvsagt. EDIT: Liker de så godt at jeg som sagt kommer til å kjøpe meg hvertfall ett par til. Endret 19. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Mine har jeg hatet sterkt de siste årene, fulle av operasjonssår.. Men jeg elsker de. Blir over på casual, under på strand og over når det er bading wat? Bruker du to par shorts når du er på stranda? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Hva kombinerer du de med Magnus? Har et par som er veldig like, men det er mulig de er fra et annet merke. Uansett ser de helt like ut. Føler dog at jeg aldri får brukt de, vet ikke helt hvorfor, men har aldri funnet noe jeg føler at de passer godt til. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg tenkte jeg skulle bruke de til blå chinos eller beige shorts. Men det er vanskelig å si sikkert før jeg får prøvd det en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg synes de passer til alt mulig. Jeans, chinos og shorts. Jeg har heller problemer med å finne noe de ikke passer til. Hvertfall når det gjelder den type sko. Hvilken farge(r ) man har de i spiller jo litt inn på hva man velger av farger på resten av outfite da. EDIT: Men for å være mer konkret på hva jeg ofte bruker de sammen med; f.eks. marineblå chinos og en polo eller en kort shorts (blå eller beige) og polo. Endret 19. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Enig, Docksides passer til alt! Har blitt min favorittsko også, selv om jeg sliter med gnagsåret på hælen du nevnte på =p Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Du har brukt skoene over lengre tid, og sliter allikevel med gnagsåret? Eller har du nettopp fått deg nye? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Dere? Hvordan er det med hvite sko og være ute? Jeg kjøpte meg noen hvite lacoste sko her hinn dagen (Nei, ikke slike casual som alle går med) men sliter alvorlig med å holde de rene, vasket de fra hånd med skrubb og fikk de noe lunde tilbake til normalen igjen. Tips til å holde de hvite ? Spray elns? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Tøysko eller skinnsko eller hva? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er faktisk litt usikker.. tror ikke det er tøysko, for det var som ett slags belegg over skoen, så skoen fikk en en sånn plastfølelse. Bilde av skoen, men jeg har helt hvite med ett enkelt lacoste merke på siden. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Bare ikke tråkk i gjørme og sånt så holder de seg hvite. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Dumme meg, feiler alltid på å kjøpe hvite sko . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå