Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det er jo, som bebeluv skrev, du som tar opp diskusjonen igjen, så jeg gidder mer :)

 

Min mening: Kaporal-bukser er generelt veldig harry og rett og slett stygge. Den du postet nå sist er noe av det verste jeg har sett fra dem, og hvis det i tillegg hadde stått KAPORAL over hele ræven på den hadde den lett vært den styggeste buksen jeg noensinne har sett. Det gjør det ikke, men den kommer inn på ihvertfall topp 3 likevel... Og jeg har sett en del stygge bukser (Blant annet postet av Raste) :) Uansett: Buksen er stygg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv en Acne Jeans, så får du kjenne hva passform er. Selvfølgelig har ingen lik kroppsfasong, så når jeg skriver elendig passform mener jeg så klart til meg. Men det er vell vanskelig å forstå? :/ Jeg vill si jeg har ganske normal kropp, og ToS, J.Lindeberg, Nudie, Acne osv sitter godt på meg.

Har prøvd Acne Jeans, satt godt den. God passform var det i den også, men vil ikke si at jeg merket forskjell fra Kaporal til den.

Acne Jeans har fine bukser dem, men har enda ikke fått kjøpt en enda.

Lenke til kommentar
Det er jo, som bebeluv skrev, du som tar opp diskusjonen igjen, så jeg gidder mer :)

 

Min mening: Kaporal-bukser er generelt veldig harry og rett og slett stygge. Den du postet nå sist er noe av det verste jeg har sett fra dem, og hvis det i tillegg hadde stått KAPORAL over hele ræven på den hadde den lett vært den styggeste buksen jeg noensinne har sett. Det gjør det ikke, men den kommer inn på ihvertfall topp 3 likevel... Og jeg har sett en del stygge bukser (Blant annet postet av Raste) :) Uansett: Buksen er stygg.

Vel har ikke postet så mange bukser i bildetråden eller her, så kan vel ikke være mange stygge fra meg du har sett. Har vel kun postet 2 Kaporal bukse bilder her, og resten har vel vært bukser av den cleane sorten og til pysjbukse.

Lenke til kommentar
Har prøvd Acne Jeans, satt godt den. God passform var det i den også, men vil ikke si at jeg merket forskjell fra Kaporal til den.

Acne Jeans har fine bukser dem, men har enda ikke fått kjøpt en enda.

Folk prioriterer forskjellig, skal ikke si noe på det. Men rart du gikk for enda en Kaporal istede for å teste ut noe som JEG mener ser mye bedre ut. Men trekker meg fra denne diskusjonen, føler meg som en kid når jeg diskuterer om et merke som etter MIN mening ikke har noe bra.

Lenke til kommentar

Du har ihvertfall postet en del bukser fra Kaporal med nettlink, ikke nødvendigvis i bildetråden. Orker ikke å lete tilbake etter det nå, men mener å huske at noen sånne innlegg har vært starten på disse diskusjonene om Kaporal. Den andre du har postet i bildetråden, er også fantastisk harry, man ser den ikke så godt på dette bildet, men husker godt at du postet den med bilder fra emoda.no i caféen (?):

Dagens antrekk.

 

Bukse fra Kaporal

 

@Raste: Bare på denne siden har du blant annet postet 6 bukser.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12801713

 

Akkurat det jeg siktet til

 

 

Edit: Fikk ikke opp bilde nå, men det er på denne siden i bildetråden.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
Har prøvd Acne Jeans, satt godt den. God passform var det i den også, men vil ikke si at jeg merket forskjell fra Kaporal til den.

Acne Jeans har fine bukser dem, men har enda ikke fått kjøpt en enda.

Folk prioriterer forskjellig, skal ikke si noe på det. Men rart du gikk for enda en Kaporal istede for å teste ut noe som JEG mener ser mye bedre ut. Men trekker meg fra denne diskusjonen, føler meg som en kid når jeg diskuterer om et merke som etter MIN mening ikke har noe bra.

Du for lov til å mene hva du vil, har ingenting i mot det. :)

 

Du har ihvertfall postet en del bukser fra Kaporal med nettlink, ikke nødvendigvis i bildetråden. Orker ikke å lete tilbake etter det nå, men mener å huske at noen sånne innlegg har vært starten på disse diskusjonene om Kaporal. Den andre du har postet i bildetråden, er også fantastisk harry, man ser den ikke så godt på dette bildet, men husker godt at du postet den med bilder fra emoda.no i caféen (?):

Dagens antrekk.

 

Bukse fra Kaporal

Vel, det er vel i diskusjoner? Har vel linket til de jeg ikke mener er så flashy og de jeg mener er flashy. Har ingen av de 6-7 buksene jeg har linket til.

 

Har vel 3 bukser fra Kaporal, og det er det. De buksene er jeg fornøyd med, og passformen er veldig bra HOS meg :)

Lenke til kommentar
Men du har postet dem og sagt at du synes de er veldig tøffe, ikke kjedelige etc etc

 

Har ikke sagt at du har dem selv.

Vel, om jeg har kalt dem tøffe så husker jeg ikke det. Mulig at jeg postet de da jeg skulle poste Kaporal bukser jeg ikke mente var så flashy.

Kan godt innrømme at endel bukser fra Kaporal er generelt ikke pene, men de jeg har kommet over syns JEG har passet utrolig godt til MEG.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort fra at den detaljen der kommer til å vise. Eller er den på navlen ;) ?

Hvilken stil er det du mener at disse Kaporal buksene ser ut? Det at den er populær i Frankrike, betyr heller ikke at det er pent. Om mannen i butikken sier at den har solgt mye, så trenger ikke det bety at den er pen.

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort fra at den detaljen der kommer til å vise. Eller er den på navlen ;) ?

Hvilken stil er det du mener at disse Kaporal buksene ser ut? Det at den er populær i Frankrike, betyr heller ikke at det er pent. Om mannen i butikken sier at den har solgt mye, så trenger ikke det bety at den er pen.

Den detaljen viste seg ikke i går, og den er under navlen. Langt under også.

Vel, nå kjøpte jeg den siden jeg syns den var tøff. Deal with it, and hate or love it ;)

 

Orker ikke å ta denne Diskusjonen om Kaporal igjen og igjen, så jeg melder meg ut av denne diskusjonen :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...