Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir ÅRETS STYGGESTE JEANS med mange harry detaljer

Mulig, men jeg kjøpte den faktisk. Skonnord sa at dem hadde solgt mye av den og dem selv syns den var tøff med alle detaljene. Skonnord er heller ikke typisk Kaporal butikk heller.

 

 

Jeg gjemmer kun den øverste detaljen, ellers er den ganske så tøff og ser ganske bra ut med mine klær.

 

Er også ikke sånn greie man kan ta belte i den øverste detaljen, så det så!

 

 

Lurer også på hva folk har imot Kaporal? Enten så er det flashy eller tacky eller så er den bare stygg. Må vel være kjedelig med kun cleane bukser i klesskapet?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Dette blir ÅRETS STYGGESTE JEANS med mange harry detaljer

Mulig, men jeg kjøpte den faktisk. Skonnord sa at dem hadde solgt mye av den og dem selv syns den var tøff med alle detaljene. Skonnord er heller ikke typisk Kaporal butikk heller.

 

 

Jeg gjemmer kun den øverste detaljen, ellers er den ganske så tøff og ser ganske bra ut med mine klær.

 

Er også ikke sånn greie man kan ta belte i den øverste detaljen, så det så!

 

 

Lurer også på hva folk har imot Kaporal? Enten så er det flashy eller tacky eller så er den bare stygg. Må vel være kjedelig med kun cleane bukser i klesskapet?

 

Kaporal ser ganske fjortis ut. Jeans skal være enkle, og den buksa du linka til ser direkte fæl ut.

Lenke til kommentar

Fjortis? Dessverre, men det du sier er ren sarkasme. Jeans skal bare ikke være enkle, de skal være tøffe og de skal passe til deg som person.

Er også en grunn til at Kaporal har blitt stort i Frankrike de siste årene, og har utviklet seg til å bli en av de største i det landet med jeans.

Lenke til kommentar
Fjortis? Dessverre, men det du sier er ren sarkasme. Jeans skal bare ikke være enkle, de skal være tøffe og de skal passe til deg som person.

Er også en grunn til at Kaporal har blitt stort i Frankrike de siste årene, og har utviklet seg til å bli en av de største i det landet med jeans.

 

Det finnes nok jeans med kule detaljer jeg kan like også, men så langt har jeg ikke sett en eneste slik fra Kaporal.

 

Kaporal er kanskje det merket som får mest pepper her, og det er det en grunn til.

Lenke til kommentar
Dette blir ÅRETS STYGGESTE JEANS med mange harry detaljer

Mulig, men jeg kjøpte den faktisk. Skonnord sa at dem hadde solgt mye av den og dem selv syns den var tøff med alle detaljene. Skonnord er heller ikke typisk Kaporal butikk heller.

 

Lurer også på hva folk har imot Kaporal? Enten så er det flashy eller tacky eller så er den bare stygg. Må vel være kjedelig med kun cleane bukser i klesskapet?

Så når en ikke typisk Kaporal butikk har solgt mye av en vare, så kjøper du den? Det jeg har imot Kaporal er at det er typiske rånebukser som er utrolig harry, med stygge unødvendige detaljer, dårlig kvalitet og elendig passform. Enkle bukser er da strengt tatt ikke kjedelig, så ser 100 ganger bedre. Kjedelig med cleane bukser? Er det ikke kjedelig når alle på kjøpesenteret har lik bukse?

Skonnord sa at dem hadde solgt mye av den
Lenke til kommentar

Hehe, har du prøvd Kaporal bukser? Virker ikke sånn Bebeluv :)

Ser veldig mange forskjellige folk med forskjellige stil på kjøpesenter, alt fra EMO til casualstil.

Lurer virkelig på hvilket kjøpesenter du er på da :)

Kjøper den ikke pga. en butikk sa at dem hadde solgt mye av det, men du sier plutselig noe helt annen noe som jeg ikke har sagt.

Elendig passform, ja i såfall. Da vet du svært svært lite om Kaporal mr. Bebeluv.

Så alle på et kjøpesenter har Kaporal bukser, er det virkelig det du mener?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Jepp, er vel det i følge deg som tydeligvis vet lite om hva du prater om :)

 

edit: innlegget var ment til Jonas!

 

Da skal jeg legge feriene mine utenom Frankrike til det har gått over :)

 

Og hvorfor vet jeg lite om det jeg snakker om?

Det sier vel seg selv, ta en titt på innleggene dine du Jonas. :)

Gidder ikke å diskutere mere av den Kaporal diskusjonen. Hate it or love it!

;)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Hehe, har du prøvd Kaporal bukser? Virker ikke sånn Bebeluv :)

Ser veldig mange forskjellige folk med forskjellige stil på kjøpesenter, alt fra EMO til casualstil.

Lurer virkelig på hvilket kjøpesenter du er på da :)

Kjøper den ikke pga. en butikk sa at dem hadde solgt mye av det, men du sier plutselig noe helt annen noe som jeg ikke har sagt.

Elendig passform, ja i såfall. Da vet du svært svært lite om Kaporal mr. Bebeluv.

Så alle på et kjøpesenter har Kaporal bukser, er det virkelig det du mener?

Herregud Raste, trur du jeg gidder å uttale meg om produkter jeg ikke har kjennskaper/erfaringer med? Jeg har selv ikke sett buksen på kjøpesenteret(takk og pris). Jeg nevnte at alle gikk med det, siden du skreiv det tydelig og klart at dem hadde solgt mye av den, noe som vill føre til at man ser mye av det fremover ute. Etter innlegget ditt å dømme, så virket det som om du kun kjøpte buksen, siden en ikke typisk Kaporal butikk sa dem solgte mye av den. Kaporal har aldri vært kjent for god passform, men nå er strengt tatt passform forskjellig fra person til person.

 

Edit: Når vi snakker om Frankrike. Sist jeg var der, var det hvertfall veldig få som gikk i Kaporal. Dette er dog 2 år siden, kan hende dem har fått sansen for noe harry i løpet av den tiden.

 

Det er da du som legger opp til diskusjonen selv, når du kommer med slike bilder. Ser du navnet på denne siden? Diskusjon.no

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Hehe, har du prøvd Kaporal bukser? Virker ikke sånn Bebeluv :)

Ser veldig mange forskjellige folk med forskjellige stil på kjøpesenter, alt fra EMO til casualstil.

Lurer virkelig på hvilket kjøpesenter du er på da :)

Kjøper den ikke pga. en butikk sa at dem hadde solgt mye av det, men du sier plutselig noe helt annen noe som jeg ikke har sagt.

Elendig passform, ja i såfall. Da vet du svært svært lite om Kaporal mr. Bebeluv.

Så alle på et kjøpesenter har Kaporal bukser, er det virkelig det du mener?

Herregud Raste, trur du jeg gidder å uttale meg om produkter jeg ikke har kjennskaper/erfaringer med? Jeg har selv ikke sett buksen på kjøpesenteret(takk og pris). Jeg nevnte at alle gikk med det, siden du skreiv det tydelig og klart at dem hadde solgt mye av den, noe som vill føre til at man ser mye av det fremover ute. Etter innlegget ditt å dømme, så virket det som om du kun kjøpte buksen, siden en ikke typisk Kaporal butikk sa dem solgte mye av den. Kaporal har aldri vært kjent for god passform, men nå er strengt tatt passform forskjellig fra person til person.

Er vel egentlig i hvor mye du legger i utrykket "mye"?

Om dem har tatt inn eks 10 stk og har solgt 8, ja det er vel mye det.

 

Men vettu hva som jeg skrev i forrige innlegg, jeg orker ikke å ta denne diskusjonen på nytt igjen.

 

Virker jo ikke ut osm du har erfaringer med Kaporal når du ikke sier at dem har passform. Spør Tozva også, han er rimelig fornøyd med Kaporal buksene sine virker det ut som.

 

:)

 

 

Jeg kjøpte buksa siden jeg likte og den var utrolig god å ha på seg. I tillegg så passet den til min stil :)

 

Hvis du ikke kommer opp med noe bedre enn det, må jeg faktisk si meg litt skuffet av deg Raste :whistle:

Vel, det er ditt problem :)

Lenke til kommentar

Prøv en Acne Jeans, så får du kjenne hva passform er. Selvfølgelig har ingen lik kroppsfasong, så når jeg skriver elendig passform mener jeg så klart til meg. Men det er vell vanskelig å forstå? :/ Jeg vill si jeg har ganske normal kropp, og ToS, J.Lindeberg, Nudie, Acne osv sitter godt på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...