Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NN07 er nytt for meg, men ser at mange snakker om merket. Ser på websiden at de har en del fine chinos og shorts. Noen på Sandvika SS eller CC Vest som fører NN07? Og hvor ligger de i prissjiktet?

EDIT: Kan det stemme at jeg har sett chinos'ene på Follestad?

Finnes ikke noe NN.07 på CC-Vest. :(

Men var innom der i dag å plukket med meg noen hvite plimms og en sommer skjorte fra Kaporal.

@PlatinumFlyer: Jeg kjøpte meg en 3/4 trench, trives med den

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Hvordan skal vårjakkene se ut for tiden? Tips til konservativ/lettere pen vårjakke?

Jeg er halvveis på vei til å kjøpe en3/4 trench i mørkleblå. Den er ganske rimelig, den selges på Volt. Den ligger på 1000,- lappen.

Hvordan skal vårjakkene se ut for tiden? Tips til konservativ/lettere pen vårjakke?
Endret av thrice
Lenke til kommentar

Selv syntes jeg disse baracuta/catalina jakkene er fine. Litt preppy, sporty og sommerlig! JL vet jeg har en fin en!

Ellers så er jo alltid en tynn dobbeltspent trench, 3/4 lang veldig fint. Det er ganske mye "sand" farger rundt omkring, men kjøp den gjerne i navy, det er ihvertfall safe! Filippa K har en veldg fin som finnes i begge farger. Veldig enkel, lett og fin.

Lenke til kommentar
Hvilke overdeler og farger kan man kombinere med en blå chinos?

Fargen er lik denne: http://se.zoovillage.com/images/product/pi...10043092_d1.jpg Hvit pique er jo safe. Tenkte også på en rød/hvit stripete skjorte, gjerne med en litt falmet rødfarge. Noen meninger?

En litt utvasket rød, mot "tomato pink" er kult til blå. Ellers så funker jo det meste av hvitt og grått (om ikke nødvendigvis veldig sommerlig).

Litt kult med offwhite (kit, mot beig) til blått også men en litt vanskelig farge opp mot fjeset til (generelt sett) bleike nordmenn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...